Tastatura cu suflet [9]

Am impresia, uneori, că oamenii citesc blogurile pe care le citesc şi eu, asta pentru că îi avem la prieteni comuni, pe Facebook. Poate aşa şi este. Îmi amintesc, însă, că există oameni care nu mă au pe Facebook, dar îmi citesc blogul; că există oameni care nu ştiu cine sunt bloggerii mari, că nu ştiu despre blogurile pe care le citesc eu, că nu ştiu despre oamenii care scriu bine, după părerea mea, desigur. Azi recomand:

1. Malina Iordache- Despre cum am schimbat lumea. Articolul te face să răscoleşti după posturi mai vechi şi să le aştepţi pe cele noi pentru că, uneori minunile nu se pot face întro singură zi.

2. Makavelis- Cifrele care au omorât artistul. Articolul e cu trimitere la scrisoarea lui Nick Cave- My muse is not a horse.

3. Septimmia- Condei mort. Am impresia că Septimmiei nu-i plac împluturile, aşa că vă las pe voi să citiţi detaliile.

4. Pandutzu prezintă ce s-a întâmplat cu câştigătorii de la concursurile de talente, partea I. Eu aştept să văd ce s-a întâmplat cu cei de la concursurile recente. Pandutzule, poate ne satisfaci şi nouă satisfacţia curând!

5. HotCity- frustrăile unei femei mulţumite. Sunt atenta la iubirile mele si, daca ele nu merg multumitor, imi dau un deadline pentru rezolvarea situatiei. Si daca lucrurile nu se rezolva, tai iubirea cu pricina cu barda din radacina si ma misc mai departe, incepand sa ma insanatosesc.”

6. Tunaru- Povestea salvatorilor care deszăpezesc şi jandarmeria. Articolul a plăcut la foarte lume, iar după ce l-am citit, am înţeles şi de ce. Interviu numai bun de citit dimineaţa- te unge pe suflet, ca untul.

7. Toma Nicolau- Interviu cu Cristian Chivu. Recomand articolul pentru că, aseară, urmăream un show life cu David Beckham şi am realizat că, timp de mulţi ani, mie nu mi-a plăcut de omul acesta pentru că mi se părea un clişeu. Zâmbeam aseară, cu gura până la ceafă, nu de cum arată, ci cât de simpatic poate să fie.

8. Piticu- ce a fost mai exact pe calea ferată. Mă mir uneori de cât de paranoici sunt englezii, când ninge puţin, dar, dacă stau să mă gândesc mai bine, nu le-ar strica nici românilor să fie mai cu capul pe umeri.

9. Raluxa- Într-o relaţie, paza bună trece primejdia rea. “Vrei, nu vrei, vine Valentine’s Day.[…] Iar daca folosesti ocazia asta ca sa te arati agasat si superior, nu esti cu nimic mai bun decat cei ce o sarbatoresc, sa stii.”

10. Tomata cu Scufiţă- Scrisori despre norvegieni. Citind articolul, nu făceam decât să-i compar cu englezii. Vedeţi şi voi ce vreau să spun.

Aştept şi recomandările voastre, către articolele care v-au plăcut în această săptămână- numai bune de citit în weekend. Să aveţi o zi de Vineri uşoară, căci, uneori, Vineri e mai grea decât Luni. V-am vitaminizat!

[Photo]

8 thoughts on “Tastatura cu suflet [9]

    • Pe Miruna o citesc de foarte mult timp şi, cum ziceam în precedentul post cu “Tastatura cu suflet” mi-e şi mai dragă de ea, de când e mutată în Anglia. Să ştii că Grapefruit-ul e bun, mai ales în perioada asta rece- şi cel natural, şi cel wordpressian :))

Împarte o felie de grapefruit :)

