Timp să am, cărţi se găsesc

Am găsit ieri un anticariat, în zona în care locuiesc. M-a atras anunţul, 4 cărţi la o liră- şi nu orice cărţi! Mi-am cumpărat The Da Vinci Code de Dan Brown, C.S.Lewis, pe care l-am citat de foarte multe ori şi m-am bucurat să găsesc 4 poveşti întro singură carte, printre care şi Narnia. Pe Moby Dick sunt interesată să-l citesc, am auzit doar recomandări bune despre el. The good  wife am cumpărat-o pentru că mi-a plăcut titlul, sper să fie ceva bun de ea.

Mă gândesc acum, câte cărţi puteam să cumpăr în România cu 5 lei şi, cât de mult m-ar fi costat aceste cărţi, la un anticariat?

18 thoughts on “Timp să am, cărţi se găsesc

  1. Asta denota ca in Romania cultura nu e apreciata. Eu am fost socata sa aflu ca la anticariatele de la noi o carte a lui Cioran costa 20 ron. Destul de mult, cred eu.

    • Cultura este apreciată, având în vedere preţurile, dar vânzătorii de anticariate, ar trebui să înţeleagă că nişte cărţi la mâna a doua sau a şaptea, nu pot să aibă acelaşi preţ, plus-minus, ca cele din librării.

  2. te invidiez!!
    la noi sunt f scumpe cartile iar la anticariat sub 10-15 lei nu gasesti o carte si nici nu sunt in stare asa de buna!

  3. Oaaau. Si eu care credeam ca asta vara cand mi-am luat din Uk 5 carti la 5 lire
    am facut afacere😀
    Alegeri bune. Enjoy the reading!

Împarte o felie de grapefruit :)

