Tastatura cu suflet [8]

1. Din cauza Claudiei am pierdut eu vremea, în mod frumos, citind :arrow: Tot curcubeul. Vă recomand şi vouă beţia de cuvinte; ivcelnaiv scrie aşa de frumos!

2.➡  Ţara în care te simţi bătrân la 23 de ani de Carmen Albisteanu. Do you also feel old?

3. :arrow: Au trecut în zadar? anii lângă iubiri care nu s-au meritat. Alice Nastase Buciuta ştie mai bine.

4. De Miruna mi-e mai drag de când a venit în UK. O simt, parcă, mai aproape. :arrow: Plecarea ei în Amsterdam, în acelaşi weekend când Amsterdamul venea la mine, a fost prilej bun să punem la cale o întâlnire la cafea, cândva, în Liverpool.

5. De la umograf recomand :arrow: Ei n-ar trebui să se nască. M-a cutremurat articolul.

6. :arrow: Zamfir are şi el o idee de Duminică fără plictiseală. Mi-a plăcut poza- năstruşnic nea’ Zamfir al nostru!

6 thoughts on “Tastatura cu suflet [8]

  1. Dacă îmi mai zici “nea Zamfir”, îţi zic … urâtă! Nu uita că am numai 19 ani (nu contează de câte ori!).
    Poza ce ţi-a plăcut este preluată de pe internet!
    Multă sănătate. Şi mie-mi place tastatura ta cu suflet!

Împarte o felie de grapefruit :)

