Goodbye

Azi am fost să-mi iau rămas bun de la Irene. Încă mai are probleme cu memoria, dar după ce îi povestesc cine sunt, îşi aminteşte- mai mult sau mai puţin, de fiecare dată. Mi-a zis azi: – Nu încerca să uiţi oameni, sentimente sau evenimente. Dumnezeu îţi dă satisfacţia asta când îmbătrâneşti.  

Mi-a mai dăruit o carte, cu mesajul “Să nu te schimbi niciodată.” Am lasăt-o înlăcrimată, dar nici mie nu mi-a fost uşor să plec. Pentru mine, Irene, a fost un om de suflet- la care mergeam când îmi era greu. Ea mă asculta, fără grabă şi îmi vorbea întotdeauna blajin, ca o mamă. Era ca o muză pentru mine- nu doar pentru blog, ci şi în viaţă…

2 thoughts on “Goodbye

  1. Intr-adevar sa nu te schimbi decat daca simti tu nevoia de o schimbare, care este mai buna. Si nu trebuie sa uitam persoanele, sentimentele si nici evenimentele importante din viata noastra, ele ne fac sa avem primavara in suflet. E bine sa le pastram in sufletul si memoriile noastre, ca pe niste flori presate, pentru ca le-am cunoscut, le-am trait si le-am ales si nu trebuie sa le privim cu capul plecat, ci cu sufletul pregatit de alte amintiri noi.
    Toate bune!

Împarte o felie de grapefruit :)

