Recomandare film: Drive (2011)

Cu referire la postul de aici, mi-am amitit de filmul Drive (2011) pe care l-am văzut acu’ ceva timp, dar am uitat să-l recomand şi pe blog. Filmul are o tentă de “ciudăţel”, cu scene destul de violente. Calmul lui Ryan Gosling, în rolul Driver-ului, te face să te simţi ca în filmele de groază- ai impresia că anticipează ceva înfricoşător- poate aşa şi este? Actriţa mea preferată, Carey Mulligan, în rolul lui Irene, îşi joacă rolul perfect, ca de fiecare dată. Cu nota 8.1 pe IMDB, eu zic că se merită să vă pierdeţi vremea cu el. Şi, apropo, Ryan Gosling is HOT!

5 thoughts on “Recomandare film: Drive (2011)

  1. tare de tot. poate spera la Oscar, dupa parerea mea, desi nu cred ca are sanse. mi-a placut zambetul cel mai frumos din lumea filmului : Mulligan 🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

