The little things…

Ştii când am înţeles eu sentul acestor Little things? – când, ca şi împăratul cu trei fete, am ignorat importanţa sării în bucate. Mi s-a făcut dor de o bucăţică de ciocolată, de o felie de grapefruit, de nişte bobiţe de rodii. Până şi de usturoi mi s-a făcut dor. De când am devenit alergică, am început să preţuiesc mai mult lucrurile care mă înconjoară- chiar şi cele mai nesemnificative.

Stomacul meu suferă, în timp ce fluturii dansează hore pentru inimă. N-o să mai am voie, probabil niciodată, să mai mănânc portocale sau kiwi, fără să am o reacţie adversă. Te înveţi, în timp, să eviţi lucrurile care îţi plac, dacă ştii că îţi fac rău, dar asta nu înseamnă că nu ţi se face dor. De miros, de gust, de… Vorbim despre alimente sau despre tine?

One thought on “The little things…

  1. da…adevarat…stii , odata cineva a intrebat …daca ar fi sa renunti la un simt , la care ai renunta ? m-am gandit…si am zis…la miros ! chestia este ca s-a intamplat ( alergiile bata-le vina :))) )…si acum pretuiesc…orice …iz…care ajunge la mine🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

