Cât de natural vrem, defapt?

Primul meu produs cosmetic, fără coloranţi şi fără parabeni, a fost un fond de ten, de la Alverde. Nu l-am folosit decât de două ori. Era greu de întins şi lăsa urme. Mi-am cumpărat recent un gel de duş, la fel, 0% Parabeni, 0% Coloranţi, 0% Phthalates, 0% Phenoxyethanol- Sanex, pentru cine ştie. Nu face spumă. La două spălari, s-a dus deja jumătate din sticlă.

Aceeaşi poveste cu săpunurile, cremele, deodorantele, etc. Nu au acelaşi efect deşi, nu pot să neg, au probabil alte beneficii asupra pielii. De fiecare dată când folosesc asemenea produse, am impresia că îmi oblig corpul la dietă, nu alimentară, ci cosmetică. Şi cui îi plac doar salatele şi fructele, fără mici bucurii- ştie fiecare în parte ce îi place mai tare. Chiar ne place acest 0%?

Părului meu îi place vopseaua. Se simte mai bine. Arată altfel. Devine chiar mai puternic, mai rezisten. Pentru mine, vopseaua de păr, a însemnat stoparea căderii părului, dacă vă puteţi imagina. Eu nu folosesc multe produse, cine ştie ce creme miraculoase, dar îmi place ca un săpun să facă spumă, un gel de duş să spumeze, un fond de ten să se întindă, o cremă de faţă să se absoarbă.

5 thoughts on “Cât de natural vrem, defapt?

  1. Cred ca preferam nenaturalul.. dar cand incepem cu alergii, trecem la “dieta”. Depinde acum si cat de sensibila este sau nu o persoana, si pana cand poate duce anumite “bucurii”.

  2. Deodorantele fara aluminiu nu au niciun efect, e ca si cand nu ti-ai fi dat cu nimic. Lasa pielea sa respire… In schimb am folosit creme de fata fara parabeni si conservanti(cel putin asa scria pe cutie) si m-am impacat tare bine cu ele. Fond de ten nu am gasit inca. Probabil ca ar trebui sa caut la dermatocosmetice, dar preturile ma sperie putin.
    Cautam produse cat mai naturale, cat mai sanatoase si cat mai calitative posibil. Personal le mai vreau si ieftine.

  3. eu nu am folosit niciodata sapunuri, si altele din categoria asta, care sa fie bio.. in schimb am cautat la farduri si fdt sa fie cu cati mai putini parabeni. atata ma intereseaza la ele. nu am incercat pana acum farduri minerale fiindca nu am gasit sau nu le-am observat, dar as fi curioasa sa vad cum sunt. nici la rujuri nu ma arunc pe cele ce se lauda cu rezistenta mare pt ca au prea mult plumb.. sunt de parere ca e bine sa fim moderati.
    in privinta deodorantelor, eu pur si simplu nu-mi permit sa folosesc fara aluminiu pt ca transpir ca naiba.. asta e…

  4. Intr-adevar, e frustrant cand gelul de dus sau samponul nu fac spuma, insa asta e pentru ca nu contin detergenti, ci numai ingrediente naturale (asta nu m-a incalzit nici pe mine, totusi…).
    Si parul meu se simte mai bine cand e vopsit, deci inteleg perfect.😉

Împarte o felie de grapefruit :)

