Recomandare film: Mission: Impossible – Ghost Protocol

Nu mă mai las păcălită să ies cu prietenii la film, dacă sunt băieţi. Cu iubiţii mai merge să strâmbi din nas, dar cu prietenii nu prea. Au vrut băieţii Mission Impossible- a trebuit să mă uit şi eu. Nu e chiar un film pentru fete, chiar dacă joacă Tom Cruise- not my favorite, anyway. Dar, not too bad. Mi-a plăcut mult combinaţia de tehnologie avansată şi efecte speciale. Umor nou în replici vechi. Plăcut impresionată de Jeremy Renner. Me gusta.

One thought on “Recomandare film: Mission: Impossible – Ghost Protocol

  1. din punctu meu de vedere e un esec fata de anterioarele filme din franciza…ma asteptam la altceva, se pare ca o data cu cel de-al patrulea si-a cam pierdut din farmec…

Împarte o felie de grapefruit :)

