Plăcerea de a cumpăra un CD

De când am laptop, ca mulţi dintre voi, am şi muzică- de tot felul- pusă, sau nu, în ordine. E bine, însă, atâta timp cât cântă în iTunes, nu? În urmă cu două luni, primeam primul meu CD cadou- The Corrs–  Albumul In Blue. Puţin timp după aceea, The Beatles– Albumul One. Şi, uite aşa, m-am îndrăgostit de CD-uri, de sentimentul acela, că e muzică împachetată, nu descărcată de pe Torrent. Asemeni cadourile primite în cutii, frumos ambalate- în comparaţie cu acele cadouri, în punga de la supermarket, cu preţ pe ele.

Mi-am cumpărat primul meu CD Keane– Albumul Hopes and Fears, George MichaelSongs from the last century şi Ronan Keating, cu albumul Destination. Se ascultă altfel, zici că sună altfel. E o plăcere să deţii muzica, nu doar să o asculţi. Cu această ocazie, ţin să menţionez una din criticile care mi-a plăcut, în legătură cu artiştii şi fanii: a fi fan înseamnă să cumperi albumul, nu să-l descarci de pe net. Nu să-i dai play de pe Youtube.

2 thoughts on “Plăcerea de a cumpăra un CD

  1. Adevarul este ca ar trebui s-o lasam mai usor cu pirateria, din nenumarate motive. Chiar azi vorbeam cu Habiba, vrea sa ii faca un cd cadou cuiva foarte drag…si mi-am adus aminte de anii trecuti…Doamne, cate casete cu muzica aveam in copilarie!😀

Împarte o felie de grapefruit :)

