Blogul şi relaţia de cuplu

Ce zice partenera/ul tău despre faptul că ai un blog? Dar părinţii, prietenii? Pe mine m-a dezămăgit foarte mult fostul iubit, când zicea că blogul meu e o prostie, că pierd vremea aiurea şi că nu fac altceva, mai constructiv. Dar tot n-am încetat să scriu, fie el şi o prostie, şi o pierdere de timp- pentru mine e ceva constructiv- mă clădeşte, ca om.

Mă gândesc, oare şi prin case mai mari trebuie să existe astfel de discuţii: -Mai ai să faci nimic? Chiar trebuie să scrii şi azi pe blog? Chiar trebuie să scrii şi despre asta pe blog? Credeam că e nevoie de un om cu pasiuni, ca să înţeleagă pasiunea altuia- din propria experienţă- nu funcţionează întotdeauna. Pasiunea altora e mai importantă (cică).

“And by the way, everything in life is worth writing about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt.”

— Sylvia Plath

Am avut şi iubiţi care m-au încurajat să scriu, ba chiar i-am inspirat să se apuce, la rândul lor, de blogging. Presupun că unora nu le place când ai “contact” cu prea multă lume, când primeşti mesaje şi comentarii, când- în loc să te faci utilă lui, preferi să scrii. N-am abuzat niciodată de blog. Am scris când am avut timp, fără să neglijez lucruri importante.

Tu ai/ ai avut astfel de “probleme”?

15 thoughts on “Blogul şi relaţia de cuplu

  1. Al Meu Ca Bradul a inceput chiar sa ma citeasca (de anul trecut), la fel si fratele meu. Ba chiar mi-au lasat cate un comentariu timid. :)) Ma mai avertizeaza cateodata Al Meu Ca Bradul (mai mult in gluma) “Vezi sa nu scrii si despre asta pe blog ca ma faci de ras!”, dar nu sunt eu genul care sa-si povesteasca viata in amanunt.

  2. mie îmi zicea că eu prea mă exteriorizez şi devin vulnerabilă în faţa oamenilor şi ei o să se folosească de chestia asta to bring me down.
    şi l-am ascultat. şi m-am blocat. şi de-un an nu pot să scriu pt că la orice idee care îmi vine şi îmi zic că ar trebui să scriu despre ea, în momentul următor îmi vine în cap că exteriorizez..
    acuma vine mintea la cap şi îmi dau seama că lumea doar citeşte, se regăseşte în cuvintele alea şi majoritatea uită apoi… şi îmi revin câte puţin şi mă bucur ^^
    and now i’m having a deja vu by writting this comment. omg :))

  3. Fosta mea prietenă mai comenta din când în când la articolele ceva mai critice decât media, îmi zicea să stau în banca mea și să nu încerc să schimb lucrurile. Chestia e că tocmai articolele alea au făcut bloggingul să fie o pasiune pentru mine, sunt cele care au adus cele mai multe idei noi și cei mai mulți vizitatori și comentatori. Și sunt cele prin care am mai schimbat câte ceva prin jur.

    Acum ea nu mai este, probabil mai citește din când în când ce mai scriu. Dar și la mine tema s-a mai schimbat, lucrurile au devenit mai personale, mai autocritice. Mai mult mă autoanalizez pe mine în fața lumii decât să încerc să schimb lucrurile din jur.

    Nimeni din cei cu care vorbesc acum nu-mi reproșează că pierd mult timp cu blogging-ul. Sunt care-mi zic să scurtez articolele că se plictisesc, sunt care-mi zic că nu le mai citesc de mult din cauza frecvenței, lungimii și dificultății de înțelegere. Dar n-am ce să le fac🙂 Și oricum, tot mai sunt citite din când în când.

  4. Nu, chiar niciodata nu mi-a zis iubitul sa nu mai scriu si niciodata nu s-a plans de ce am scris. Mereu m-a incurajat si m-a sfatuit bine. Si nu numai in blogging, ci si in cariera, la facultate sau in orice am mai intreprins. Pentru mine conteaza mult aceasta sustinere in relatia de cuplu. Daca el nu ma incurajeaza, atunci cine? El ar trebui sa fie cel mai mare sustinator al meu.

  5. La mine e simplu. Nu i-am dat multe detalii.. Blogul e pentru mine.. Nu il priveste prea mult.. Nimeni nu are de suferit in acest fel..

  6. Cand mi-am cunoscut actualul prieten, faptul ca am blog a fost unul dintre primele lucruri pe care i le-am spus despre mine. In seara respectiva, cum a ajuns acasa, cum a inceput sa il citeasca. Si cred ca citise foarte multe pana a doua zi cand ne-am revazut, pentru ca deja stia destule lucruri care imi plac sau pe care le detest :)).
    Uimirea mea cea mai mare a fost totusi atunci cand am aflat ca mama imi citeste blogul. La asta chiar nu ma asteptam! A invatat doar cateva notiuni de internet, dar se descurca…salveaza poze pe care eu le postez si chiar ma citeaza uneori. E foarte funny! :))

  7. cica …in loc sa-mi vad de treaba pierd timpul cu bloguiala…da’ nu-l bag in seama…am si prietene care zic…nu ai de lucru…de-aia faci asta…in schimb , criticul meu principal , fiica-mea…mi-a zis ca este mandra de mine…si ea e tare zgarcita in aprecieri🙂

  8. Toți ceilalți zi că e pierdere de timp. Toți ceilalți care nu înțeleg/prețuiesc exercițiul de a îți șlefui penița, fie ea chiar și virtuală. Blogul pentru mine e o fereastră către cei care mă aud, pentru cei care au o valoare adăugată – restul sunt niște trecători.😉

  9. Buna! Si eu am observat, fiind blogger, ca imediat cum ai o idee deosebita sau te hotarasti sa faci ceva special, gasesti inevitabil pe cineva care o sa te descurajeze. E ca o lege de-a lui Murphy. Fostele mele nu au fost interesate de ce faceam eu, iar familia m-a descurajat mereu. Dar hey, cel putin noi facem ceva cat de cat constructiv: nu pierdem vremea la pc jucand jocuri, socializam online si ne facem prieteni fara sa stam ca obsedatii pe Feisbuc sa punem acolo cele mai faine poze, si sa nu uitam ca bloggerii au organizat Lets do it Romania! si au incercat sa faca o schimbare. in concluzie, go 4 it! faci o treaba buna.

  10. Părinţii mei nu ştiu că eu am blog, mama mă întreabă uneori ce tot tastez acolo dar încă nu vreau să-i spun despre el. Păreri diferite, mentalităţi diferite.
    Majoritatea prietenilor şi colegilor ştiu despre el. Părerile-s împărţite. Unii mă întreabă de unde subiecte, unii mă admiră că am curajul să am blog iar unii nu înţeleg de ce simt eu nevoia să am blog. Sper că, poate, cu timpul îşi vor mai deschide mentalităţile🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

