Am o boală fără leac

Din momentul în care îţi păşesc pragul casei, schimb, cu privirea, toate lucrurile din ea; îmi imaginez altă culoare pentru pereţi, alt aranjament al mobilei, altă destinaţie biroului, care e sufragerie, altă cameră să fie bucătăria, alta dormitorul.

Problema e că, chiar şi atunci când ajung acasă, stau şi mă gândesc la cum ar arăta casa altuia mai bine şi ce aş face eu, dacă aş avea spaţiul acela. Şi mă frământ, şi mă frământ, până găsesc altă casă, pe care o redecorez cu imaginaţia mea.

Nu mă pot abţine!

6 thoughts on “Am o boală fără leac

  1. Of, daca am putea sa ne redecoram casele de fiecare data cand ne plictisim.. sa fie mereu ceva nou.. sa schimbam mobila, culoarea peretilor.. cand eram mai mica aveam usor grija sa-mi satisfac astfel de pofte: ori improvizam case pentru papusi ori luam cariocile si mazgaleam peretii camerei🙂

  2. Iti impartasesc aceeasi boala fara leac cum o numesti tu:)) Si eu care credeam ca sunt singura!
    P.s : Si eu tot varsator sunt!

  3. Eu fac chestia asta cu joburile ,cand ma pun in locul unor oameni si ma gandesc la cate chestii n-as putea modifica daca as fi in locul lor. Uneori si cu prietenele,cand ma uit la ele si le imbrac din minte cu niste haine pe care nu le vad imbracate in mod normal .Eh,asta inseamna imaginatie dinamica,cred….Cand ai una nu te poti abtine sa nu incerci sa modifici tot ce poti in jur.

Împarte o felie de grapefruit :)

