Peste două săptămâni…

Vin acasă, necăjită şi vai de mine, ca tot omu’. Găsesc ziarul deschis la pagina cu horoscop. Citesc la Vărsător- numai lapte şi miere, ca în reclamă. La sfârşit, citez: Single? Venus matches you with someone who shares your initials.- The Sun Şi marmota învelea ciocolata în staniol.

La nici o oră după asta, mă sună un prieten:
– Am un prieten în Londra, zice el. Te-a văzut pe Facebook-ul meu, de Revelion, şi m-a întrebat de tine. Bineînţeles că ţi-am ridicat icoană, că nici el băiat rău nu e. Problema e că el locuieşte în Londra, iar tu în Birmingham…
– Fără nicio legătură cu ce mi-ai zis, sper ca până în februarie să mă mut în Londra, îi zic eu. Uite, peste două săptămâni, merg iar, să mai rezolv câte ceva.
– Serios? mă întreabă el râzând. Şi eu plec peste două săptămâni. Hai că mergem împreună şi îţi fac cunoştinţă şi cu prietenul ăsta al meu.
– Cum îl cheamă?
– M……, zice el.

Pregătiţi-vă, dragii mei, de nuntă, că asta nu sună a bine! Trataţi şi voi ca atare, coincidenţă, soarta… Misterul se v-a dezvălui în două săptămâni. Mâine, desigur, citesc iar horoscopul.😆

5 thoughts on “Peste două săptămâni…

  1. hey…sunt fericita posesoare a unui blackberry bold, ceea ce inseamna ca iti citesc lejer postarile de pe telefon…am mai lasat eu commenturi pe aici, dar, la un moment dat, m-am lasat, ca eram cam prea pe langa subiect…blogul meu…e mic tare :)), dar, in februarie merg in concediu la prietenul meu, in anglia🙂 el sta in watford, dar, cum va lucra majoritatea zilelor, o sa ma plimb singura de nebuna prin londra…daca u.r around..mi-ar placea sa ne intalnim… imi place entuziasmul tau, si starea pozitiva, pe care o ai in marea majoritate a timpului…o seara placuta :*

  2. era un banc simpatic:
    HOROSCOPUL TAU PE ZIUA DE AZI:
    SANATATE: astrele îți surâd.
    BANI: astrele îți surâd și mai tare.
    DRAGOSTE: astrele deja se kk pe ele de râs.

Împarte o felie de grapefruit :)

