Singur de sărbători? Da’ singur cuc?

Îmi imaginez oameni singuri de sărbători. Bătrânei, părinţi, băbuţe care- la miez de noapte, dacă nu adorm, aprind candela şi spun o rugăciune- pentru ei, an nou sau vechi, ce mai contează, dacă tot singuri o să fie? Fără un partener sau parteneră?

Ce zici de cei care, plecaţi prin străinătate, nici măcar prieteni nu au, ca să nu mai zic de familie sau iubiţi/ iubite? Nu pentru că ar fi ei antisociali, ci pentru că, de exemplu, abia s-au mutat acolo. Singur cuc, undeva în lume, în camera ta.

Ce te faci? Să-mi spună revistele de toate sfaturile, ce te faci atunci? Te îmbeţi singur cu şampanie şi ciocneşti la miezul nopţii cu dublura din oglindă? Mi se pare trist ca, atunci când o lume sărbătoreşte, unii să se simtă neoameni.

10 thoughts on “Singur de sărbători? Da’ singur cuc?

  1. Asta a fost dura. Si stau sa ma gandesc la update-urie de facebook care se ingramadesc sa ii scoata din statutul de single pe multi dintre prietenii care nu vor sa prinda sarbatorile “singuri cuci” vorba ta. Defapt toti fug de singuratate, intr-un fel sau altul. Unii scapa, altii nu.

  2. sa inteleg ca nu sunt singurul cuc de revelion? :))

    P.S. de fapt sunt cu cativa colegi de munca (vreo 2) in noaptea de revelion, ca unii muncesc :))

    • Stai linistit ca, sunt muulti singuri…eu nici macar cu prietenii nu pot sa il fac..ca au plecat la munte iar eu nu am putut din cauza serviciului!! Au mai ramas cateva ore si…nu am nimic in plan…tu esti salvat de colegii de munca…colegii cu care ma inteleg eu au liber de ieri…asa ca, fii fericit ca nu esti chiar cuc!:P

  3. La faza cu ‘cei placeti in strainatate’ m-ai lovit :)) Nu c-as fi acum sau de revelion in situatia asta, dar stiu sentimentul ala de om singur si al nimanui in camera ta, undeva departe de tot ce-ai avut candva.
    Dar sa stii ca atunci cand ma gandesc la oamenii singuri (batraneii, sa zicem) ma gandesc ca ei or fi obisnuiti intr-un fel cu singuratatea si ei nu o privesc asa cum o privim noi la varsta noastra.

  4. Da, e trist, mai ales in cazul batranilor singuri. Aici e cu adevarat trist. Dar cazul celor din strainatate nu e chiar asa. Uneori a nu-ti face prieteni e si din vina ta. La fel si cu cei “divortati”. Ok, nu mai ai partener de viata! Da sa nu mai ai nici prieteni?Mi se pare deprimant!
    Si da, parca mergea un articol ceva mai vesel!!!

    Un an nou MINUNAT iti doresc!!

  5. Eu m-am regasit, cumva in postul ala. La capitolul “singur(a) cuc”. Pentru ca-s plecata din tara, pentru ca am venit aici de cateva zile si nu am apucat sa imi fac prieteni. Si evident, familia departe, iubitul la fel. Insa am avut noroc. Cei cu care impart locuinta au copii mici si au decis sa ramana si ei acasa. Asa ca am facut revelionul in sosete,, jucand macao. Si culmea, langa niste straini a fost bine. Drept e ca mi-au lipsit ai mei. Insa a fost ok. Adica singura-singura, nu am fost.
    Sa ai un an frumos Grapefruits!!!

Împarte o felie de grapefruit :)

