Ducă-se, că lung a mai fost…

Am vrut să fac un bilanţ al anului 2011, dar m-am răzgândit. Au fost prea multe lucruri pe care n-aş vrea să mi le amintesc sau să le răscolesc de la fundul inimii, căci vin în colţul ei şi s-ar putea să mă rănesc. Mai sunt unele lucruri care nici nu mai ştiu de s-au întâmplat anul acesta sau anul trecut, tocmai pentru că anul acesta mi s-a părut incredibil de luuuuuung. Un fel de 2 în 1. Fără Lenor.

Au existat, desigur, şi lucruri frumoase, momente fericite, clipe de neuitat. Au existat de toate, că au avut când- în anul acesta, de se sfârşeşte, Slava Domnului, mâine! A fost un an plin, ca un sac fără fund. Ducă-se, că lung a mai fost, deşi, paradoxal, zilele păreau să treacă rapid. A fost un an în care am schimbat cetăţenie, ţară, continent, iubit, locuinţă, loc de muncă, look şi planuri de viitor. Atâtea schimbari încât şi aciditatea stomacului s-a schimbat.

Las totul în 2011: regrete, amintiri urâte, decepţii, planuri eşuate, dezamăgiri. Las şi câteva bucurii, ca să am spre ce privi înapoi. Le las, cu speranţa să nu mă mai urmărească, căci multe bătăti de cap mi-au mai dat. A fost. A fost un an greu. Greu tare. Mi s-a pus răbdarea, credinţa, încrederea şi sănătatea la încercare, dar trăiască vitaminizarea, am ajuns şi la sfârşitul lui, ca să dăm startul unuia mai… Mai înţelegător cu firea mea.

5 thoughts on “Ducă-se, că lung a mai fost…

  1. Grapefruit-ule, sa iti fie 2012 un an mai bun, in toate cele. Dar, dupa cum te stiu de increzatoare si optimista, sigur o sa fie bine. Chiar si acum, chiar daca vorbesti despre lucruri care n-au fost chiar bune, tot optimismul razbate dintre randuri. Toate bune.

    PS… am tot vrut sa iti spun de cateva zile ca-mi place mult de tine in poza pe care o ai acum pe blog, in rosu… e energizanta!🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

