Sfaturi de/ pentru roşcate?

Era simplu când eram brunetă- îl spălam, îi aplicam balsam, când îmi aminteam, îl uscam şi  îl purtam sănătoasă. Cu roşcatul, însă, altfel stă treabă- plus că mi-a schimbat şi din atitudine- se prea poate? Am impresia că-s mai înţepată, ca un ardei iute.

Pentru că mi l-am decolorat de două ori, că aveam în cap tăciunea necuratului, s-a cam uscat, dar ptiu-ptiu, să nu mi-l deochi, nu cade un fir în plus din ce cădea, normal. Îi place şi lui, roşu, ca unei iepe sălbatice.

Mi-am cumpărat o mască de păr, de la ASLA Vital, pe bază de argilă şi Keratină, plus balsamul de la Kalos, ăla cu placentă. Problema mea cea mai mare e că roşu se duce, la 2-3 şamponări, se spălăceşte şi îşi pierde din strălucire.

Pe mine m-a sfătuit coafeza ca din 2 în 2 săptămâni să adaug puţină culoare, puţin diluant şi, împreună cu şampon, să fac un fel de cremă pe care s-o las în par 2-3 minute, ca să dau viaţă pigmentului de roşu.

Voi, roşcatelor, ce secrete mai ştiţi?

9 thoughts on “Sfaturi de/ pentru roşcate?

  1. Sincer, mie-mi tine culoarea aproape 2 luni pana ma revopsesc. Eu mereu ma fac alta nuanta de roscat, cand mai inchis, cand mai deschis… mereu e altfel🙂.
    Eu am colectia completa de sampon, balsam si masca pentru par roscat Elseve Color Vive de la L’ Oreal si se mentine ok culoarea.
    Acum depinde de fiecare in parte, fiecare are parul diferit si la fiecare merge mai bine alt sampon&balsam&masca.

    • Să ştii că, a doua oară când m-am făcut roşcat, a pus coafeza şi pigment de blond, dar uite blond-blond, vizes de mult timp să mă fac, dar nu cred că mi-ar sta bine. Probabil, cândva, am s-o încerc şi pe asta.

  2. intr-adevar culoarea parulu te influenteaza intr-o mare masura, eu avusem niste suvite rosii iar schimbare nu s-a lasat mult astepta, devenisem mult mai temperamentala, mai intepata, fapt necaracteristic anetrioarei eu
    cit despre par, mama pe timpuri cind era si ea roscata avea un tip de shampoon pentru roscate si chiar avea efect, era mult mai stralucitor iar rosul parea mai intens dupa spalare
    **ahh vreau si eu sa-mi vopsesc parul rosu, dar parca nu am acest curaj de a trece la aceasta schimbare

  3. Eu sunt o roscata convinsa, si asa o sa fiu toata viatza
    ador nuantele de roscat, de la cele aramii pana la rosul de rodie

    nu am niciun truc, ma vopsesc ori de cate ori imi cresc radacinile mai mult de juma` de centimentru si de fiecare data, dar absolut de fiecare data imi vopsesc si sprancenele, cu vopseaua de par . Daca nu imi vopsesc sprancele e ca si cum m-as fi vopsit degeaba

    O felicitare de Craciun
    http://smilebox.com/playBlog/4d6a67354d7a51794e54453d0d0a&blogview=true

    si aici ai poza cu roscata care iti lasa mesajul aista
    http://ruthal.blog.com/?p=188

    Salutari

  4. Parul meu natural e saten, am bagat de doua ori negru in el, apoi am bagat doar rosu aprins care, evident, nu prindea bine. Abia acum, dupa vreo juma’ de an, sunt multumita de culoare… dar tot am parul un pic cam ars.

    Cam urat cu decoloratul, se vede imediat cand se duce culoarea, iar daca il vopsesti atat de des ti-l strici rau. Problema la roscat e ca se ia destul de repede si arata si urat daca nu il vopsesti cand trebuie.

    Eu zic sa bagi multe masti in el, altceva nu prea ai ce face acum.

  5. ideea cu decoloatul nu e rea insa trebuie facut cu cap cum se zice.
    adica: foarte simlu si fara probleme de arsuri.

    puneti 2 linguri de pudra de decolorat niste emulsie, cat sa se faca pasta apoi adaugati 2 linguri de apa si niste balsam,ca sa devina o pasta omogena, precum smantana; daca va e teama ca se arde parul puteti sa mai adaugati si doua oua in tot amestecul rezultat, ii va taia din puterea de ardere, insa pentru ce aveti nevoie e perfect;
    apoi aplicati pe par dar nu direct de la radacina, daca radacina e crescuta, dati de unde e vopsit. imbibati bine toata podoaba capilara si stati vreo 10 maxim 15 minute, piepanand bine cu un pieptan cu dintii rari; nu trebuie ca parul sa devina galben de pui, trebuie doar sa se decoloreze, sa se deschida putin negrul sau nuanta inchisa de care vreti sa scpati; apoi clatiti bine si spalati parul.
    Roscatul ca sa prinda trebuie putin ajutat, adica sa pacaliti firul de par sa se deschida (cum vedem in recalme).
    dupa spalat USCATI bine si apoi aplicati vopseaua roscata, ca de obicei.

    eu folosesc wella safira, e scumpa, stiu, dar e cea mai buna. mai depinde si ce va merge voua cel mai bine. la fel de buna e si wellaton tot de la wella numai ca nu are revelatorul de culoare, care este in cutia de la safira…

    roscatul odata prins pe par iese chiar mai greu decat negrul, si apoi veti avea nevoie doar sa va vopsiti redacinile si abia la sfarsitul timpului veti putea pieptana catre varfuri pentru uniformizare;

  6. in ceea ce priveste faptul ca se duce la spalat, asta e doar vina apei de la robinet… in quebec astia nu au clor in apa si asta ajuta foarte mult

    ai putea sa fierbi o cantitate de apa cu care sa te clatesti numai pe par in care bineteles sa pui ceva otet…

    era la oriflame la un momet dat un sampon rosu pentru roscate, eu l-am folosit multa vrme si era chiar bun, acuma nu stiu mai conteaza si ce vrea parul…:)
    sau si mai simplu, este sa fierbi din cand in cand frunze de nuc (cand gasesti) cu sfecla rosie si sa iti faci o data la o luna, doua , eu stiu, cate o clatire….

    sau sa storci (la robotul de bucatarie, sau pur si simplu razi ) o sfecla rosie, mare si sucul rezultat il aplici direct pe par cu pensula de vopsit, ajuta foarte mult ca il hraneste foarte bine si nu mai vorbesc de cat este de matasos si de moale dupa…

Împarte o felie de grapefruit :)

