Mi-a plăcut, mi-a plăcut, mi-a plăcut!

Înainte de a veni în Anglia, am fost la un spectacol de colinzi la Teatrul Masca, care m-a uns pe suflet! Am zâmbit 4 ore, cu pielea zburlită de emoţie. Vreau să spun că m-au încântat cei din grupul de musică jazz, Harmony. Tinerii aceştia sunt MINUNAŢI şi mă întreb, cum de nu apar mai des pe la TV sau Radio? De ce, astfel de talente, sunt anonime în România când, în afară sunt atât de iubiţi?

Nu ştiu dacă din cauza atmosferei de sărbătoare, dar îmi doream ca spectacolul să nu se mai termine, iar cei 7 tineri să nu se mai oprească din cântat. Fiecare voce în sine mi se părea divină. Am căutat pe Youtube, dar vă recomand, dacă auziţi de ei, să mergeţi neapărat la un concert, căci se merită.

Al doilea moment care m-a încântat, a fost grupul CRAZY CYMBALO, tată şi fiu, unul creator de ţambal, celălalt maestru în a cânta la el, Romulus Cipariu și Sergiu Cipariu, împreună cu Ionel Drăghici. Cei doi m-au încântat aşa de tare că i-am şoptit mamei că i-aş invita la nuntă, când m-oi mărita, iar la concerte de ale lor aş merge oricând. Îi ador!

Al treilea moment, ansamblul folcloric profesionist “CINDRELUL – JUNII SIBIULUI “- director Silvia Macrea, a încins şi mai tare jarul. Am admirat, cu tot respectul, dansul popular românesc, de la Sibiu. Îmi venea să ies acolo, în scenă, să bat şi eu tălpile în ritmul lor, atât de frumos îmi părea. Să dea Doamne- Doamne să nu moară niciodată tradiţia româneasca şi folclorul românesc, că idee nu avem ce comori am pierde. Comori!

3 thoughts on “Mi-a plăcut, mi-a plăcut, mi-a plăcut!

  1. Draga Grape (), ai reusit inca odata sa ma incanti cu comentariul tau; m-ai facut curios sa aflu si eu cum canta Harmony si iti dau dreptate in ceea ce priveste folclorul romanesc (comoara). Iti doresc sanatate si noroc si spor… La multi ani!

  2. Multumesc pt review… ma bucur ca ti-a placut spectacolul si ca esti iubitoare de folclor si muzica buna… keep up the good work!
    si un citat foarte fain pe care poate ca nu l-ai citit pana acum:
    ” It isn’t what you have, or who you are, or where you are, or what you are doing that makes you happy or unhappy.It is what you think about! (Dale Carnegie) 🙂

    Romulus

Împarte o felie de grapefruit :)

