De ce nu mai am fluturi în stomac?

Am aflat acasă, în urma unor analize, că sucul meu gastric şi-a schimbat compoziţia, drept urmare, sunt alergică la aproape tot ce mănânc. Explicaţia? Mutaţia mea în altă ţară, stres, altă alimentaţie, alţi compuşi chimici, alte prostii. Nu mai am voie ciocolată, grapefruit, rodii şi alte 63 de alimente din 80 de compuşi alimentari, la care am dat testul.

Am fost azi la cumpărături, cu lista asta de am voie-nu am voie şi mi-am pierdut pofta de mâncare. Nu pot, însă, să ignor regimul alimentar. De fiecare dată când consum din alimentele interzise, îmi apare o alergie destul de puternică, manifestată prin pete roşii sau inflamaţii. Sunt la pământ. Aveam deja o alimentaţie destul de selectivă- încercam să mănânc sănătos, dar acum trebuie să aleg şi din acest puţin.

Din acest motiv, presupun, nici fluturii nu mai prind aripi, căci dragostea, nu-i aşa, trece prin stomac. Nu-mi învinuiesc stomacul, numai el ştie săracul toate emoţiile de le-am trăit în ultima perioadă, de s-a făcut unul cu inima, contractându-se la fiecare eveniment plăcut sau mai puţin plăcut. Să fie sănătos, săracul. Bine că nu are ochi să vadă cutiile de ciocolată de sub brad, altfel s-ar sinucide, spânzurat de intestine.

Recomand tuturor celor care au astfel de alergii inexplicabile, să meargă neapărat la medic. Eu, până să merg, am tot citit pe diferite forum-uri, iar oamenii se luau după tratament din popor sau pastilele pe care le recomandau alţi pacienţi, cu simptome asemănătoare. Fiecare alergie în parte înseamnă un răspuns din partea corpului nostru şi trebuie tratată ca atare, cu seriozitate. Aveţi grijă. Sănătate.

12 thoughts on “De ce nu mai am fluturi în stomac?

    • oricum nu bea nici el si nici copiii lui si a recunoscut asta.. si de ce te ai legat tu, era aspectul cel mai neimportant, si totusi tragic. so..

  1. Si eu am patit-o, cand eram in Romania insa. Eram alergica la fel ca tine, la foarte multe lucruri, si alergia se manifesta foarte urat, paream un monstru cateodata.
    In schimb am facut niste injectii in piele , in mana, am tinut regim si de 5 ani nu mai am probleme. Cand mai mananc capsuni cateodata imi apar mici pete.

    Sper sa te faci bine! :*

  2. Era o gluma 🙂 speram sa n-o ia toata lumea in serios ! (asa-s io, atent la detaliile pe care nu le observa nimeni)
    Sincer, imi pare rau. Stiu cum e cu alergia, ca a avut fratimiu una vrun an(ma rog, cica a scapat pe moment de ea). Da na, toata lumea sa dea comentarii cu IMI PARE RAU, LASA CA TE FACI BINE ETC e deprimant…parerea mea!

  3. Eu nu cred in alergii. Daca organismul tau s-a revoltat, e pentru ca ceva nu ii convine, emotional. Nu e vorba de stressul de zi cu zi, ci de maniera in care accepti sau nu anumite lucruri, schimbari, oameni. Poate esti ca un brad care a fost luat de la munte si plantat in fata unei vile in Bucuresti – supravietuiesti, dar nu e mediul tau. Asta e doar parerea mea personala, sa-mi fie cu iertare daca deranjeaza.

  4. Poti sa-mi spui exact ce analize ti-ai facut (daca nu aici, pe mail)? Si eu sunt alergica la diverse alimente, in copilarie mi s-a zis ca e la polen, dar cred ca s-a extins la diverse alimente…

  5. Stiu cat e de aiurea sa umpli cu listuta si usor usor sa tai din ceea ce iti place dar nu ai voie sa consumi. Alergica mi-s si eu insa din pacate sau din fericire, nici nu mai stiu cum sa zic, sunt alergica la medicamente si cand sunt lovita de ceva usor ma tratez cu ceaiuri sau pastile din plante, cand sunt lovita de ceva mai grav imi fac prezenta la urgente unde trebuie sa mi se faca N serii de analize si unde trebuie sa insirui toate medicamentele la care sunt alergica. E foarte urat!

  6. Sanatate multa ! Am si eu lista cu ce nu am voie sa mananc si din pacate nu prea reusesc sa ma tin de ea.

Împarte o felie de grapefruit :)