Responsabil in Online?

Oamenii nu sunt responsabili in Online. Am mai citit despre asta, cand unii bloggeri au fost invitati in diferite emisiuni sau proiecte, au raspuns afirmativ, dar nu s-au mai prezentat.

Atunci cand esti invitat la un Event pe Facebook (unul real) fii bun si raspunde cu Da, Nu sau Poate. Fii, insa, responsabil pentru raspunsul tau, asa cum si cel de te-a invitat si-a asumat raspunderea pentru evenimentul creat.

Am realizat, cu mare parere de rau, ca e mai usor sa strangi Like-uri decat oameni. Probabil e mai usor sa dai impresia ca iti pasa, decat sa te implici, cu adevarat. Din punctul acesta de vedere, DA, oamenii din Online sunt falsi.

Photo Source

10 thoughts on “Responsabil in Online?

  1. Trist este ca nu se intampla doar in mediul virtual, ci si in viata de zi cu zi unde multa lume afirma ca doreste sa se implice in anumite proiecte si apoi majoritatea se fac nevazuti. Eu deja am inceput sa ma obisnuiesc..si chiar e trist

  2. […] scriu pe blog.. Si nici nu am mai citit prea multe bloguri, mai citeam din cand in cand, blogul lui Grapefruits, cel al lui bibabum, si cateodata si cel al Blogatului, dar cam atat. O sa ma ocup de blogroll cat […]

  3. Se repetă fenomenul petrecut la sosirea, în oraş, a săteanului. Acasă, se simţea cunoscut, supravegheat, judecat, de comunitatea sa. La oraş, … dăi bice, Ioane, că nu te cunoaşte nimeni!
    La fel, pentru mulţi, intrarea în online este similară cu … scăparea prin strungă, înspre trifoi!
    Fără patru foi, de multe ori!
    Sub acoperirea anonimatului, îţi poţi permite – de fapt, îţi “permite” lipsa de bun simţ! – să îţi faci nevoile pe oriunde, să foloseşti cuvinte pe care nu le-ai rosti în bătătura casei.

  4. Falsitatea e un lucru obisnuit,gasit din ce in ce mai mult in oameni,ajunsa chiar la cote maxime…si exemplul tau este inca inofensiv…deci la ce sa te mai astepti…?!?!?!

  5. Asa cum ai spus si tu…e mai usor un like si un share decat o implicare. Eu de cate ori am fost invitata la un eveniment, conferinta am anuntat daca vin sau nu, nu am lasat niciodata treaba “in aer”.ce-i drept pe facebook primesc sute de spam-uri zilnic si m-am dezobisnuit sa le mai citesc, dar daca primesc invitatia pe mail raspund negresit.;

  6. Vorba ta, e mai usor sa te prefaci ca-ti pasa pe internet, decat sa te implicit efectiv. Ca si individele alea care posteaza poze cu caini maltratati, incercand sa para ca sunt sufletiste si le pasa.

Împarte o felie de grapefruit :)

