Prima sala de MMA din Moldova

Despre MMA nu stiu eu foarte multe, dar, cand cresti alaturi de 3 frati, ai idee de toate formele de lupta, mai in joaca, mai in serios. Da, eu sunt acel tip de fata care nu a avut papusi de portelan. Eu m-am jucat de-a razboiul, cu sabii confectionate din lemn, de tata. Ne jucam pe acoperisul casei, de unde aruncam bombe facute din namol, invelite in pielicula, care, la impactul cu solul, explodau in mod teroristo-barbar, spre disperarea mamei.

Eu ma duceam la sanius, noaptea, imbracata cu hainele fratelui meu, ca sa nu vada baietii ca sunt fata si sa-mi faca botezul. Daca simteau insa prezenta de sex frumos, in blugi cu doua marimi mai mari, tot nu se luau de mine, caci stiau- sunt sora cu 3 frati, iar asta nu e de ignorat. Adevarul e ca, nici pe la poarta, dupa sarutari nu umblau, tot din cauza asta🙂

Ca sa nu bat campii degeaba, vroiam sa va anunt ca, Ursul Carpatin, asa cum mai este numit cumnatul meu, atat la Suceava, cat si in SUA, deschide prima sala de MMA, „Bucovina Fight Team”. Cititi pe Monitorul de Suceava mai multe detalii. Ghita Ignat are deja 4 victorii in custile MMA, din California, fiind si multiplu campion al greilor la luptele greco-romane.

Sa speram ca antrenamentele il vor pregati pentru lupta din martie, 2012, cand Ghita Ignat urmeaza sa lupte cu Mariusz Zbigniew, numit si “cel mai puternit om din lume”. Meciul va avea loc la Sala Polivalenta din Targoviste.

Sunt mandra. Sunt mandra ca am crescut printre 3 frati. Sunt mandra ca unii fac ceva mai mult decat sa se bata la colt de strada, sunt mandra ca sunt suceveana. Ca tot ma intreba lumea de unde atatea motive sa iubesti Romania- pentru oamenii care vor si reusesc si aici, indiferent de succesele din strainatate.

Poza: Adevarul de Suceava

6 thoughts on “Prima sala de MMA din Moldova

  1. =))))) m-am amuzat copios! si eu am un frate si inteleg sentimentul ;)) da, suceava este foarte frumoasa, am si eu rude pe acolo, sa fii mandra ca esti de prin acele locuri!

  2. M-ai zăpăcit: ba, eşti basarabeancă, ba, eşti englezoaică, ba, bucureşteancă, … Acuşi, trecuşi pi şăntru şi ti dai suşeveancă?!
    Dincolo de glumă, îmi placi pentru că eşti oşoşă şi cinaşă!
    Şi … MMA ce înseamnă?

Împarte o felie de grapefruit :)

