Experienta darului Shoe Box

Pentru mine, campania Shoe Box a fost cea mai frumoasa experienta de acasa. Pe langa faptul ca am cunoscut sau revazut oameni dragi mie, am impartasit, alaturi de ei, acelasi sentiment de fericire sufleteasca.

In ultima zi din Campania Shoe Box, l-am cunoscut pe Bogdan Balan, care, nu stiu de ce, se astepta sa fiu raraita- imi pare rau ca te-am dezamagit- nici accent moldovenesc nu am. Multumesc si colegei lui, care a adus 2 cutii dragute.

Mi-a facut placere sa le revad pe Anna Maria si Alina Tanase, pe care le-am cunoscut prin intermediul blogului, de-a lungul timpului, dar nu sunt bloggerite. Va multumesc, fetelor.

Dupa cum spuneam, campania dureaza pana pe 21 Decembrie. Am vazut cateva poze pe Facebook, cu toate cutiile stranse la centrele de colectare si m-am bucurat sa vad ca s-au inmultit. Si tu poti face diferenta! Gabriela si Malli stiu deja.

3 thoughts on “Experienta darului Shoe Box

  1. […] Campania Shoe Box mi l-a adus pe el, implicat în acelaşi gen de acţiune, doar că în Olanda.   Gestul meu, insignifiant, de atunci, a fost răsplătit astfel. În ultima zi din campanie, am mers cu fetele, Anna Maria şi Alina Tănase, la un târg de Crăciun, pe Unirii. Ne-au furat privile lucrurile făcute manual, chiar- Anna- ţi-ai cumpărat căciula şi fularul, până la urmă? […]

Împarte o felie de grapefruit :)

