Cam atat de roscata m-am facut!

Ma plictisisem de brunet, am vrut ceva nou, iar rosul acesta mi-l doresc de foarte mult timp, doar ca acum am avut si curajul sa mi-l pun in cap. Cine stie, peste negru e foarte greu sa pui alta culoare, asa ca mai urmeaza o sedinta, ca sa imi iasa exact cum imi doresc. Vedeti si voi mai jos diferenta. Multumesc Anei pentru ca m-a incurajat si pentru gama de culori aleasa pentru mine. Nu m-am obisnuit, inca, cu noua culoare- ma mai surprind in oglinda. Acum spuneti si voi, sincer, cum e?

45 thoughts on “Cam atat de roscata m-am facut!

  1. daca ma voi vopsi vreodata ca tine ma fac :)) iti sta super si imi place ca ai parul ondulat. al meu este foooarte drept si sunt satula de el as vrea bucle mari si roscate :))

  2. Cred ca bruneta te arata mai copila.
    Sa ne arati si ultima etapa,te rog,am trecut si eu prin asta de curand.Negrul e parul meu natural,dar cateodata,cam la 6 luni mi se pare ca negrul ma arata slaba si actionez la transformarea lui in rosu.Apoi,dupa vreo 6 lui,ma reintorc la negru,vopsindu-l si tot asa.

  3. Arata foarte bine si iti sta bine.🙂 Problema la roscat e ca daca nu intretii cum trebuie parul, acesta pierde din stralucire si e mai evident decat la alte nuante.

  4. super! mie mi se pare ca negrul maturizeaza iar o culoare mai deschisa indulceste fata.. esti mult mai draguta roscata… parerea mea.

  5. Foarte frumoasa culoarea si te prinde de minune! Recunosc ca desi sunt bruneta naturala, nu imi place culoarea aceea neagra data de vopsea. Sa-ti fie de bine!🙂

  6. mult mai bine! iti arata fata mai plina de viata, vesela si simpatica. si arati ca persoana calda care esti pe interior. ramai asa !

  7. ma, sincer imi plac ambele culori. ambele te prin de minune, asa ca daca te vei plictisi in viitor si de roscat poti reveni linistita la brunet, caci rau nu-ti sade deloc cu el.😛

  8. sincerea sa fiu iti sta super bn roscata…si bruneta…nu pot sa zic ca nu iti sta bn dar parca roscatul asta te prinde mult mai bn …

Împarte o felie de grapefruit :)

