A doua zi din campania Shoe Box

Am ajuns la Universitate cu speranta ca azi o sa vina mai multa lume. Dupa 20 de minute de asteptat, un tata, impreuna cu doua fetite, se apropie de mine. Fetitele tineau doua cutii la piept: – Pentru campanie, zic ele, am adus si noi.

Mi s-a umplut sufletul de bucurie cand le-am vazut fericirea in ochi. -Cutia mea roz e pentru o fetita de 7-9 ani, spune cea mai mica. – Iar a mea e pentru una de 10-14 ani, zice cealalta. Familia a aflat despre campania Shoe Box de la radio Guerrilla– nu stiam ca s-au implicat si le multumesc, pe aceasta cale.

Multumesc Anei si Norei, implicit parintilor lor care au luat aceasta initiativa, de a impartasi, si cu alti copii, bucuria unei familii frumoase. Maine este ultima zi in care eu pot sa mai astept la Universitate, intre orele 11 si 12, pentru ca plec in Moldova, dupa aceea.

Campania Shoe Box, insa, dureaza pana pe 21 Decembrie. Cutiile pot fi duse la sediul Iquest, aflat pe str. Nicolae Staicovici nr. 4A, sectorul 5, Bucuresti, persoana de contact fiind Ada (0744 374 187), de Luni pana Vineri, intre 09:00 – 18:00. Sediul se afla nu departe de statia de metrou Eroilor, iesirea de la Opera.

One thought on “A doua zi din campania Shoe Box

Împarte o felie de grapefruit :)

