Cum a fost prima zi în campania Shoe Box?

Încep prin a mulţumi prietenei şi colegei mele, Ana, care azi a venit cu 6 cutii, nu una. Le-a ambalat frumos, a făcut până şi fundiţe din hârtie. Mulţumesc lui needitat şi nighton, pentru că au venit azi acolo, oameni pe care mi-am dorit foarte mult să îi cunosc, dar până acum n-am avut ocazia, dar uite că e frumos să ne adune o astfel de campanie. Mulţumesc Anei Q şi Mirunei pentru susţinerea campaniei şi pe blogurile lor.

Povesteam azi Anei şi prietenei ei, Ruxi, cu care a adus cutiile, cum la metrou o doamnă s-a oferit să-mi plătească trecerea din abonamentul ei, pentru că îi expira şi n-a vrut să piardă călătoriile. Ana îmi povestea, la rândul ei, cum ieri i-au decontat TVA-ul din cumpărăturile pentru cadouri. Dar din dar se face Rai, nu-i aşa?

Am mers la sediul Iquest, care se află nu departe de metroul de la Eroilor, dacă vreţi să mergeţi să donaţi, personal, cutiile- data limită este 21 decembrie. Noi am mers astăzi cu cele 8 cutii, în total. Ada Nichifor, reprezentat campanie, ne-a servit cu un ceai de măr şi scorţişoară. Am pus etichetele pe cutii, am făcut poze, am împărtăşit bucuria împreună.

Vă aştept şi mâine, în acelaşi loc- în faţa hotelului Intercontinental, de la Universitate, partea cu intrarea spre hotel, între orele 11-12. Pozele de astăzi o să le afişez mâine pentru că am fost răpită de renii lui Moş Crăciun😆 De asemenea, mă vedeţi mâine şi cu un nou look, sper să nu fie prea şocant. V-am pupat!

6 thoughts on “Cum a fost prima zi în campania Shoe Box?

  1. Mai oameni buni, …. ma lasati fara cuvinte. Ada mi-a trimis astazi cateva poze si le-am pus pe Facebook: http://www.facebook.com/shoebox.ro – dar daca ai si mai multe, si mai bine, da-mi-le si mie sale incarc🙂

    Asa de tare ma bucur sa vad cum voi cei din online, care activati la modul real si on offline, gasiti modalitati de a imbina utilul cu placutul, distractia cu seriozitatea si fun-ul cu gravitatea.

    Sa fiti iubiti!

Împarte o felie de grapefruit :)

