Vii si tu? E mai mult decat Grapefruits!

Am creat pagina de event pe FACEBOOK pentru a ne aduna, in acest weekend, vineri-duminica, 2-4 decembrie, intre orele 11:00, la Universitate, in fata hotelului Intercontinental, pentru a strange cat mai multe cutii de cadouri, la initiativa celor de la Shoe Box. Eu sunt libera in oricare dintre aceste zile.

Daca vrea cineva sa ne intalnim joi pentru cumparaturi, sa-mi lase mesaj aici sau pe pagina evenimentului. Daca imi reuseste sa fac asta, nu-mi doresc alt cadou de Craciun. Sunt convinsa ca si voi, daruind, o sa primiti mai mult. Fac asta pentru ca si eu, la randul meu, am primit un astfel de cadou, cand eram mica si stiu ce inseamna! Vii si tu? Ne cunoastem si impartasim bucuriile acestea impreuna!

4 thoughts on “Vii si tu? E mai mult decat Grapefruits!

  1. Hello! De la ora 11 cam pana la cat in fata la Intercontinental? O sa fie un stand sau ma uit dupa un grup de oameni cu cadouri? Nu pot sa vin maine ca nu am pregatit cadourile dar sper sa fie gata pana vineri. Merci.

    • Poti sa vii vineri, sambata sau duminica, doar sa-mi zici exact in care zi, ca sa vedem cine si in ce zi poate. Eu o sa fiu acolo de la 11 pana pe la 12, dar cel mai bine, daca ai facebook, sa dai follow pe pagina de la eveniment, ca sa afli mai multe noutati. Eu iti multumesc :*

Împarte o felie de grapefruit :)

