Prima zi din campania Shoe Box

Sincer, aseara nu am putut sa adorm. Sunt entuziasmata, fericita, multumita cu faptul ca unii din voi n-au ignorat initiativa de a strange cadouri in cutii de pantofi, pentru niste copii care au mai putin decat avem noi- si nu doar acum, de sarbatori.

Eu o sa fiu maine acolo. De la ora 11 pana la ora 12, in fata hotelului Intercontinental, la Universitate. O sa continui sa fiu acolo si sambata, si duminica- la aceeasi ora. Inteleg ca unii din voi muncesc, invata, dar cred ca, daca iti doresti, gasesti timp in una din aceste 3 zile.

Multumesc Claudiei Tocila, Andrathoughts, Roscatei, miss-adia, Alinei Daniela pentru sprijinul de pe Twitter si Facebook Multumesc de pe acum celor care o sa vina. Abia astept sa va cunosc, in zilele ce urmeaza. Simtiti si voi, in suflet, bucuria?

2 thoughts on “Prima zi din campania Shoe Box

  1. Cunosc toate aceste sentimente frumoase si-ti inteleg bucuria si nerabdarea…
    In urma cu 2-3 ani, am participat si eu la o astfel de campanie. Am preluat cutia simpla de pantofi si am daruit-o frumos ambalata si plina cu de toate. 🙂
    Am fost foarte atenta si la hartia cu care am pregatit cutia, sa aiba desene placute pentru copii, iar momentul cumparaturilor pentru tot ceea ce urma sa ajunga la un copilas mi-a adus atata bucurie!
    Tot ceea ce am daruit, am cumparat. Nu am vrut sa fac un dar fara sa ma coste…
    Cutia abia am inchis-o.
    Cred ca acel copilas care a primit-o a simtit dragostea mea!😀
    Va doresc si voua, tuturor celor care participati la aceasta actiune, sa aveti o inima buna si darnica! 😛

Împarte o felie de grapefruit :)

