Sâmbătă- în Bucureşti

Azi, în drum spre muncă, am văzut un avion (cu motor, ia-mă şi pe mine-n zbor), iar sentimente de extaz, cum numai eu ştiu, mi-au inundat sufletul. Abia aştept să-mi fac mâine bagajul, să iau autobuzul spre Luton, iar de acolo, avionul spre casă, care e defapt şi în Bucureşti, şi în Galaţi, şi în Moldova. Sper doar să reuşesc să îmi rezolv toate treburile în timp, pentru că am rezervat deja biletul de întoarcere pentru 19 decembrie.

Mama nu ştie. Mama nu ştie două lucruri- că mă duc acasă şi că, pe 19, se întoarce cu mine, în Anglia. Nu mai vreau sărbători printre străini, fără familia mea, aşa că o iau cu mine, aşa cum mi-am promis, acu’ ceva vreme. O să fie cadoul meu de Crăciun- să adun familia aici, dacă acasă nu se poate. Sunt nerăbdătoare. Zilele astea mi s-au părut îngrozitor de lungi, aşa cum n-o să fie zilele de acasă, din păcate.

În weekend, deci, o să fiu în Bucureşti. Apoi Suceava, apoi Galaţi, apoi Moldova.

9 thoughts on “Sâmbătă- în Bucureşti

  1. Foarte frumos. Cred ca va fi cea mai tare surpriza pentru mama ta . Parca am si eu emotii o data cu tine. Stiu cum e sa fii departe de ei , nu asa departe ca tine, dar orice distanta conteaza. Asa ca sa ai un zbor usor si sper sa reusesti sa rezolvi tot ce ai de facut .

  2. Vai, cred ca nu mai poti de emotie😀 Eu azi m-am intors in UK si a fost o zi destul de trista pt mine, dar na..trece😀 Ma intorc in 16 Dec din nou, sper doar sa treaca timpul repede :)) Sa-ti priasca vizita in Romania😀

Împarte o felie de grapefruit :)

