Cât costă încrederea ta de blogger?

Citeam ieri la Radu cum şi-a luat el ţeapă de la Groupon.ro şi usbstore.ro şi m-am gândit la toate campaniile pe care le scriem noi, bloggerii, despre anumite produse, fără să le fi testat, fără să avem mari cunoştinţe în domeniu, întrebându-mă: cât costă, până la urmă, încrederea pe care o au cititorii mei, dacă eu vând impresii?

Desigur, eu scriu, tu îţi faci o părere. Vrei cumperi, nu vrei- nu o faci. Există însă şi cazuri în care, dacă a scris X blogger despre un produs, precum că ar fi super-mega bun, ai încredere în ce spune el, că doar pentru asta l-a înzestrat Dumnezeu cu puterea cuvântului, nu? Ce te faci dacă ai promovat un produs de rahat? Nu îţi asociezi, oare, astfel, calitatea de blogger cu calitatea produsului?

4 thoughts on “Cât costă încrederea ta de blogger?

  1. Ai dreptate, bloggeri care scriu despre produse fara a le incerca isi fac un mare deserviciu, daca se dovedeste ca sunt de proasta calitate. De asemenea, fiecare promoveaza produsele cu care se identifica- de aici intelege fiecare ce doreste.🙂 Spor la scris, citricică. Datorită ție, mă vitaminizez zilnic😉

  2. perfect adevarat… ca e vorba de un produs sau un serviciu, acelasi efect… si mi se pare de bun simt pentru cei care citesc sa fie informati corect… ca ai 50 sau 500 de vizitatori, cu siguranta vor sti pe cine sa injure sau, nefiind colerici se vor informa din surse mai credibile…

  3. Pentru Răzvan: Ai dreptate, dar, dacă tu nu l-ai fi lăudat, eu nu<l cumpăram. Deci, implicit, TU m-ai convins să-l cumpăr. Nu te poţi "scoate" cu vina, reală, a producătorului. A ta, tot rămâne!
    Încrederea este uşor de pierdut şi foarte greu de recâştigat.
    Anii trecuţi, am fost curtat de un partid pentru implicare în campania lor electorală. Le-am explicat: cu trudă mi-am creat o aură de independent şi nu aveţi voi destui bani ca să mă convingeţi să mi-o feştelesc!

Împarte o felie de grapefruit :)

