Tu mai foloseşti Messengerul?

Trebuie să recunosc, cu atâtea reţele de socializare, nu mai găsesc rostul lui Yahoo. Chiar dacă e setat să se logheze automat, nu mai vorbesc pe messenger, cel puţin nu atât de des pe cât obişnuiam acum 2-3 ani, am- să zic, 2 convorbiri pe săptămână.

Probabil că mai păstrez contul doar pentru emailuri, căci în rest, prietenii de acolo sunt şi pe Facebook, şi pe Twitter, şi aici, pe blog. Văd şi imagini, şi status, şi stări, şi schimbări- de ce aş mai vrea, atunci, să mă mai uit şi pe Yahoo? Vouă vi se întâmplă la fel?

8 thoughts on “Tu mai foloseşti Messengerul?

  1. sincer,pe messenger vorbesc doar cu prietenul meu, foarte rar cu ceilalti ;)) acum 2-3 ani, aveam deja minim 5 persoane cu care stateam la barfe😀 acum nu , probabil pentru ca am mai crescut :))

  2. Da. Desi sunt atatea retele de socializare, aproape fiecare avand o fereastra de chat, messengerul e oleaca mai ‘personal’ (mai bine zis ‘direct’… e cam ciudat sa folosesti termenul de ‘personal’ atunci cand vine vorba de internet)

  3. Trebuie să recunosc că nu mi-a plăcut niciodată să vorbesc pe Y!M deşi e deschis non-stop, atâta vreme cât stau la pc.
    Prefer discuţiile face 2 face😀

Împarte o felie de grapefruit :)

