It meant to be GRAPEFRUITS

Unul din prietenii mei a primit cadou o cutie cu o sută de postcard-uri, cu diferite imagini, caricaturi, quotes, etc.
– Take a look and chose some for yourself, îmi zice el. If you find something you like, you can have it.
– How many?
întreabă lacoma de mine, când e vorba de lucruri drăguţe.
– As many as you want.

Postcard-urile sunt create de Alan Fletcher, producţie Maverick Postcards; Am văzut că se poate comanda şi de pe Amazon– după părerea mea un cadou perfect, acum de sărbători, pentru oamenii mai creativi de fire. Eu am ales:

Şi, desigur, motivul pentru care am scris acest post, imaginea cu Grapefruit mi-a făcut ziua mai frumoasă; pur şi simplu mi s-a luminat faţa când am găsit postcard-ul. Am zis, putea să fie orice alt fruct, dar uite că Alan Fletcher s-a gândit şi la mine. Am pus imaginea în ramă, iar acum stă pe birou, ca icoană de inspiraţie pentru că, nu-i aşa, A grapefruit is a lemon who had a chance and took advantage of it.

One thought on “It meant to be GRAPEFRUITS

Împarte o felie de grapefruit :)

