Film: The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1

N-a fost alegerea mea, deşi filmul Twilight mi-a plăcut, dacă stau să mă gândesc, am văzut filme şi mai proaste. Cu Breaking Dawn însă nebunie, s-a umplut sala cu adolescenţi, fete care urlau ca nebunele de fiecare dată când apărea Robert Pattinson în prim plan, de îmi era mie ruşine pentru ele, dar na, dacă se poate ţipa în extaz la Justin Bieber, de ce nu şi la Pattison?

Din punctul meu de vedere, The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1, este o mare-mare porcărie de film! Nu aş mai da bani să mă uit şi, sinceră să fiu, nici gratis nu mi-aş mai pierde timpul. Greţos, fără nicio noimă, un fel de film de groază, dar cu scene teribil de proaste, nu înfricoşătoare. Umor ieftin, replici fumate.

Cei doi se căsătoresc- au o nuntă tristă-tristă, dar tristă de tot. O lună de miere şi mai tristă, pentru că, vezi tu, nu puteau să facă sex, de frică ca el să n-o omoare, de atâta pasiune. Fac sex, la rugăminţile ei, ea rămâne gravidă- pruncul o slăbeşte de puteri, iar aici apare în scenă o Kristen Stewart groaznic de slabă, cu oase care se rup, piele albastră şi alte scene macabre. Se iubesc, dar defapt, nu se prea iubesc.

Nota 3, din partea mea, cu indulgenţă.

11 thoughts on “Film: The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1

  1. am privit numai prima PRIMA parte si mi-a fost de-ajuns. de restul nici nu mi-am pierdut timpul sa ma interesez macar. merci oricum pentru review, scurt clar si interesant🙂 am idee acum ce am “pierdut”.

Împarte o felie de grapefruit :)

