Plăceri… nevinovate?

Ştii lucrurile acele nevinovate, nu prea greu de îndeplinit, dar care, din motive necunoscute, n-au fost încă bifate pe lista: Things to do in a life time? Drept urmare, mi-ar plăcea:

– să pozez în lenjerie intimă, numai şi numai pentru mine (şi iubit), ca să văd şi eu ce vor să vadă bărbaţii;
– să înot goală puşcă în mare/piscină/lac;
– să am parte de un machiaj făcut de un profesionist;
– să conduc o decapotabilă/ o maşină sport/ o maşină de teren;
– să văd un show de stiptease;
– să-mi cumpăr lenjerie de la Lise Charmel;
– să încerc senzaţia unui portjatier;

Tu?

4 thoughts on “Plăceri… nevinovate?

  1. Daca-ti bati un pic capu`, le faci toate intr-o zi…
    Nu e mare smecherie :))
    Eu mi-as dori vreo 3 bebei, sa construiesc si sa intretin o gradinita, sa ajung sa vizitez China, Japonia, Australia, Canada, Africa de Sud, Brazilia, Alaska, toata Europa.
    Mi-as dori sa merg cu sania trasa de cai, sa merg intr-o croaziera, sa brevetez o inventie benefica omului…Si mai am, mai ales d-astea cu vizite😀
    Ale tale le-am facut :)), bineinteles fara alea cu lenjeria si pojartieru`, sunt mult prea hetero.

  2. Şi eu vreau, cam aceleaşi lucruri:
    – să pozezi în lenjerie intimă, … şi să fiu eu cel care face pozele;;
    – să înoţi goală puşcă în mare/piscină/lac … şi eu să stau cu puşca, să trag în cel care trage cu ochiul la tine;;
    – să n-ai parte de un machiaj făcut de un profesionist, … pentru că eşti frumoasă şi aşa urâtă, cum eşti de la natură;
    – să conduci o decapotabilă/ o maşină sport/ o maşină de teren … dar, vorba vulpii: eu să nu fiu de faţă, ca să rămân în viaţă;
    – să te văd într-un show de stiptease;
    – să-ţi cumperi lenjerie de la Lise Charmel … şi să mă chemi să te ajut la probat;
    – să încerci senzaţia unui portjartier … şi apoi să-mi dansezi … fără!
    Pentru toate aceste vinovate vise, merit … Ordinul Jartierei, pentru că nu m-am gândit la rău!

Împarte o felie de grapefruit :)

