Grapefruits şi Instalatorul [2]

Cred că unele lucruri merită să fie scrise, nu pentru că ar fi importante, ci pentru că se întâmplă, prin simplitatea sau complexitatea lor. De ce să mint, nu i-am răspuns; ba mai mult, intenţionam să îi dau azi banii pentru reîncarcarea telefonului- deşi înţeleg gestul lui foarte drăguţ- nu pot să accept un “dar” de 20 de lire, de la un străin, nu?

Prea târziu, cred.

Când am ajuns acasă, instalatorul meu plecase deja. A strâns toate ziarele, a aranjat frumos toate sticluţele şi cutiuţele mele din baie, cred că a dat şi cu mopul, a reparat priza din bucătărie, dar nu ştiu dacă din propria iniţiativă sau la indicaţiile proprietarului… Pe masă, lângă fierbătorul de apă, am găsit o pungă de zahăr şi mesajul “You need some sugar, girl.”

Cred că, în cazul lui, expresia “When life gives you lemons” (or bitter girls) s-ar putea completa cu “just buy some brown sugar.” Ştiţi ce e amuzant?- e a doua cutie de zahăr, în ultimele 6 luni, pe care o primesc de la un bărbat. Nu în zadar mi-oi fi ales numele de Grapefruits, nu?

I-am trimis mesaj, de i-am mulţumit pentru zahăr, pentru codul de reîncărcare, pentru priză şi pentru faptul că a fost drăguţ, dar că banii tot trebuie să îi înapoiez. Mi-a răspuns să-i dau doar banii de zahăr, că pe ăia de telefon îi primeşte înapoi, aşa cum i-a fost înţelegerea cu vânzătorul…

Cât o mai fi kg de zahăr?

12 thoughts on “Grapefruits şi Instalatorul [2]

    • Mă întrebase de ce nu mă mut pe abonament şi i-am zis că am cartela de când m-am mutat în Anglia şi nu ştiu dacă pot să mă mut pe abonament şi să-mi păstrez şi numărul, în acelaşi timp, iar el mi-a spus că a avut aceeaşi situaţie, acum ceva vreme şi m-a întrebat ce reţea sunt…😉

  1. offf mie tot aiurea mi se pare, caci as fi vrut sa citesc aici cronica unei intalniri, unde descopereai ca e total neinteresant si plicticos si ca avea salata intre dinti care te-ar face sa uiti ca arata bine… chiar daca arata bine si are simtul umorul si bun simt .

  2. Poti sa iti pastrezi numarul, e vorba de un cod care poti sa il obtii de la cei cu care esti acum si etc. Just ask… sincera sa fiu prefer abonamentul, pe pay as you go ajungeam sa incarc si 40 d lire, pe cand pe abonament, platesc 2o de lire, telefon belea, 300 d min, internet nelimitat, mesaje nelimitate. Se merita..🙂

    Si mi se pare super tare omul, not many do the things he did..😉

  3. chiar, cat o fi un kg de zahar in uk?🙂
    reformulez, sau chiar retractez de la partea 1: poate nu are calificarile la spiru obtinute!🙂
    cu bine, sugar grapefruits girl!

  4. Si eu tre’ sa imi fac abonament; e mai avantajos decat pay as you go. Talkmobile da cumva minute internationale?

    Anyway… La mine in cartier zaharul e cam o lira punga- de la 99p sau la Tesco la oferta.

  5. “You need some sugar, girl.” – foarte fain! La noi nici macar ziare nu pune si dupa ce pleaca tu ramai cu o mizerie de zici ca a spart beton acolo . So va fi sau nu va fi o intalnire ?

Împarte o felie de grapefruit :)

