Mamele de foşti/ foste.

Mama a zis cândva: -O mamă care nu are fete, o să ţină întotdeauna cu băiatul ei. Una care are fete, o să se gândească de două ori.

Eu m-am înţeles foarte bine cu toate mamele foştilor mei iubiţi, cu unele mai bine decât cu iubitul, dar asta e pentru alt post. Poate sunt eu mai lipicioasă sau poate toate mamele sunt grozave, nu ştiu- dar am reuşit să mă lipesc, vorba vine, de ele şi mi-a fost întotdeauna mai greu, când a trebuit să rup relaţia cu fiul, să dau vestea mamei lor. În una din fostele relaţii, mama iubitului a contat foarte mult şi, poate, de dragul ei, mi se părea şi relaţia mea mai frumoasă. Mi se mai face dor de ea.

Nu-mi plac, însă, soacrele care, după ce se rupe relaţia, te pupă în ceafa spinării, ridicându-şi odrasla în Aminul Cerurilor, precum că ea/ el a fost a dracului, că odorul ei oricum merită ceva mai bun. Poţi, desigur, să acoperi, în faţa vecinilor, prostia copilului tău, că doar nu dă bine să dai vina pe al tău, că doar tu l-ai educat! Cred că, indiferent de ce s-a întâmplat între copilul tău şi un altul, ca relaţie platonică sau serioasă, matură sau adolescentină, rămâne acolo, în familie, dincolo de scurmuşurile vecinilor. Un ratat rămâne un ratat, în societate, oricât de deştept îl crede maică-sa acasă!

3 thoughts on “Mamele de foşti/ foste.

  1. Culmea, am un baietel dar stiu sigur ca o sa ma gandesc si la fetele cu care el o sa iasa… Pentru ca, desi e baiat, si e copilul meu, eu sunt femeie. Si stiu asa de bine ce inseamna…🙂

  2. de acord cu tine, in argumentatie! la “mama a zis”, nu stiu de ce, care a fost cauza, ori alte elemente suplimentare, deci nu pot contesta dramul de intelepciune si de experientad e viata acumulata de dumneaei prin cuvintele sale. dar da, bine o spui, sunt destule mame ce-si apara nejustificat partea needucata ce a interactionat neavenit cu cineva pana-ntr-un punct!

  3. asa mult imi place cand citesc articole care parca au fragmente scoase din mintea mea:) exact asa am patit si eu. Eu am si ramas in bune relatii cu mama fostului meu. Cu el nu mai tin legatura deloc(a fost un nemernic) dar ea e o super femeie. vorbim la telefon de doua ori pe an (zilele noastre de nastere) in rest mesaje de sarbatori. Ma simt putin vinovata deoarece iubitul meu actual (cu care am o relatie deosebita si care ma face fericita) nu stie ca pastrez relatia asta.. dar aceasta femeie nu mi-a gresit cu nimic niciodata, din contra, asa ca mi s-a parut gresit sa o exclud total din viata mea.

Împarte o felie de grapefruit :)

