Grapefruits şi Instalatorul

N-am avut niciodată fantezii cu instalatorul sau grădinarul, poate şi pentru că tata le făcea pe toate, acasă, iar asta mi-a limitat, oarecum, imaginaţia. Sună proprietarul de dimineaţă, să-mi spună că vine azi instalatorul să rezolve problema aia la baie. Am făcut ca trenul de nervi- abia spălasem în baie şi făcusem curat în casă, ca în Ajun de Paşte, curat lună, cum zice mama. Pentru că trebuia să plec la muncă, îi las instalatorului mesaj cu numărul de cod, de la alarmă şi, cu multă speranţă, dorinţa de a păstra cât mai curat posibil.

Când mă întorc acasă, găsesc bărbatul acesta (nu cel din poză) în baie, muncind de zori. Ziare pe scări, ziare până în bucătărie, ziare până la intrare, ziare toată casă! Cică i-a fost frică că sunt cine ştie ce maniacă de curăţenie şi n-a vrut să facă fir de praf.
– Locuieşti singură?, mă întreabă el.
– Nu, cu iubitul, îl mint, ca să elimin orice tentativă, de orice natură.
– Două persoane şi o periuţă de dinţi, îmi zice el zâmbind satisfăcut că m-a prins cu minciuna.
– A, nu, că el se spală cu aia, indic eu spre peria de unghii.
Râde.

După ce a mai stat 15 minunte în baie, zice că treaba lui, pe ziua de azi, s-a terminat şi, dacă nu ar fi avut deja numărul meu, mi l-ar fi cerut.
– De unde ai numărul meu?, ridic eu sprânceana dreaptă.
– Mi l-a dat proprietarul, în caz că aveam nevoie de ceva urgent.
– I see.
Adevărul e că e un bărbat frumos, în jur de 30 de ani. Ochi albaştri şi păr negru, un fel de Făt-Frumos englezesc.
– Nu răspund la numere necunoscute şi nu scriu mesaje, că nu am credit.
– Atât de săracă eşti?
– Da, îi zic, sunt săracă. N-am pic de inimă!
Râde.
– Vrei un ceai?, mă întreabă el.
– Poftim?
– Vrei să-ţi fac un ceai, o cafea?
– Adică eu să-ţi fac ţie, că doar suntem la mine acasă, îi spun eu surprinsă.
– Nu, nu. Îţi fac eu. Se îndreaptă spre bucătărie, pune fierbătorul pe On– cât zahăr?
Încă surprinsă, îi răspund că beau fără zahăr.
– Să nu-mi zici că ai diabet!
– Nu, Doamne fereşte! doar că nu beau cu zahăr.
Îmi oferă cana cu ceai, îşi ia geanta şi se îndreaptă spre uşă.
– Să nu foloseşti cada azi, că nu am conectat toate ţevile.
– Bine. Mulţumesc. Cât crezi că o să dureze toată munca?
– Mâine sigur termin, nu mai e mult de făcut.

Târziu, primesc un mesaj, cu codul de reîncarcare a cartelei telefonice. “- Mi-a zis vânzătorul că, dacă îmi trimiţi măcar un mesaj, îmi dă banii înapoi!” Oare, dacă nu îi răspund, o să-mi conecteze ţevile aiurea?

16 thoughts on “Grapefruits şi Instalatorul

  1. buna!

    de ce esti rea? tipul ai spus ca e misto, are o varsta ok, simt al umorului, ingrijit ( ziarele), atent(periutza) etc….seriossss de ce?

    aaa doar dk esti intr-o relatie, asta nu as putea sa stiu caci iti citesc blogul de vreo luna ;))
    e o sansa frumoasa dk esti singura.!

  2. nu pot sa cred !!! :))) ce am ras la faza cu periuta de dinti. Si imi place ca i ai dat replici frumoase.
    de ce la noi in Romania toti instalatorii sunt transpirati si unsurosi ?

  3. acum cateva zile umblam cu limba scoasa dupa un suc de grapefruit si nu gaseam decat fake-uri… raspunde-i fata tatii ca nu se stie niciodata ce iese din asta🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

