Grapefruita’

Am găsit suc Tedi, numai că se cheama Kubus- sticla însă e identică- ceea ce mă face să mă îndoiesc de calitatea lui. Un fel de adibas alimentar. M-am gândit- în loc să dau eu bani pe Kubus, nu mai bine îmi iau un storcător de fructe? Am făcut investiţia anului: arunc 2 morcovi dulci, un kiwi, o portocală, un măr, nişte afine şi 3 cubuleţe de gheaţă şi bea Grapefruits suc natural, de îi strălucesc ochii de atâta vitaminizare. Cred că am încercat toate variantele posibile de combinaţii de fructe, desigur, fresh-ul de grapefruit e cel mai bun. Îmi deschid fabrică de suc! Gata!

5 thoughts on “Grapefruita’

  1. un blender iti poate fi un bun prieten, eu am investit niste banutzi, nu multi intr-un blender si tare ma bucur cand beau o chestie amestecata din diverse fructe -sfecla de ex o bucata mica mica coloreaza de zici ca vei vinete ;)) si nu se simte la gust, insa sucurile is f misto ! Astept sa vad efectul pe pielea, sanatatea mea…;)) !

Împarte o felie de grapefruit :)

