My mistakes- my lessons. Your mistakes- your business!

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
— Friedrich Nietzsche

Nu ştiu dacă mi s-a făcut codiţa prea lungă sau răbdarea prea scurtă, dar de la o vreme, dacă m-ai călcat pe coadă, tind să reacţionez imediat, prin eliminare: prieteni, şefi, colegi, amici, iubiţi, whatever. Nu mai vreau să pierd vremea, îndreptând lucrurile care merg prost. Din păcate, noi, oamenii, nu suntem ca ceasurile: nu ticăim la fel, dacă ne pui baterii noi. Există, desigur, lecţii de viaţă din care înveţi, dar asta nu înseamnă că trebuie să învăţăm din toate prostiile care le fac alţii, parte din viaţa noastră.

One thought on “My mistakes- my lessons. Your mistakes- your business!

  1. zici de parca ai fi avand coada pana-n pamant cand spui de ea1 sigur nu-i asa! si sigur am gresit eu, caci nu era decat metaforic adusa in discutie, pe cand eu am initiat ceva in termeni proprii! sorry!🙂
    dar vezi, si din astea se invata! si avem si caile necesare!
    cu bine!🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

