Să vă spun despre Irene (2)

Azi am fost la Irene. M-a păcălit cu ceaiul ei de caramel. La plecare, m-a servit cu ciocolată, am luat o bucățică, dar ea a insistat să iau mai mult.
– Irene, dacă mă îngraș, nu-mi mai găsești tu soț bogat.
– Știi, zice ea, soțul meu a fost toată viața slab, deși mânca dulciuri non-stop. Avea o vorbă: “- Eu sunt dovada vie că ciocolata nu îngrașă.”

Trebuie să fi fost un om tare simpatic!

One thought on “Să vă spun despre Irene (2)

  1. asa si, se aplica lui, nu altora! o zic fara vreo rea intentie, ci ca asta ce incheie postul tau nu e baza in argumentatie! deloc nu sprijina temeiul irennei, cu atat mai deloc temerea ta!
    deci, radem-radem, dar suntem atenti la concizie, da?
    si la ciocolata, ca apoi alergam mai mult si bem apa, ca sa ramanem pai!

Împarte o felie de grapefruit :)

