Spăl, gătesc, fac curat…

Nu-mi place să calc; nici în străchini, nici cămăși! Nu-nu-nu. Nu-mi place pentru că- eu- cu un fier de călcat în mână, sunt mai grozavă decât o femeie la volan- adică, oricât de atentă și miticuloasă n-aș vrea să fiu, tot calc pe linie și fac dungi, de mă accidentez.

Azi mi-am fript 3 degete de la mână stângă, mână la care încă mai am cicatrici de la o altă tentativă de călcat. Ți s-a întâmplat, când erai copil, să cazi ca bolovanul și să începi să plângi, de parcă vina ar fi fost a Universului, iar tu nu aveai cum să te răzbuni?

Și-am trântit cămașa în pământ, și-am călcat-o în picioare, dacă altfel nu pot! Îmi promitea un bărbat că, cu el fiind, nu trebuie să calc nimic, pentru că lui îi place să fie călcat perfect. Ete nagâț! Las-că știu eu cum e cu perfecționiștii ăștia, nu doar că sufli în iaurt, dar și-n înghețată, și-n fundul Antarcticii, de dai ceață încălzirii globale!

13 thoughts on “Spăl, gătesc, fac curat…

  1. fir-ar ea de camasa! of, degetete alea, parca esti asiatica si te antrenezi lovind nisipul din oale pentru a ti le intari fortat, asa apare!
    apeleaza tot la picioare, e mai sigur si e mai fancy!:)

  2. Heh, cine a zis că perfecțiunea poate fi definită de o abilitate?
    La o abilitate – tot atâtea cusururi…
    Voi, urmașele Evei știți bine să le găsiți.
    Noi, ca să devenim mai puțin dependenți, învățăm a călca, găti, a spăla, a călca…
    Dar voi, tot una căutați nod în papură… Și nici să călcați nu știți… Nu că ar fi o abilitate esențială, una necesară da… Apropos și eu popt călca, dar din 2005, imi plac cămășile șifonate… Prea mylt am umblat la dunga… Ș nu m-am fript…😛

  3. Eu nu urasc sa calc, dar, ce e drept, nu sunt o maestra. Mi-am ars si eu un deget cu fierul de calcat. Joi chiar.🙂 Dar ce sa iti zic ca m-am ars o data pe picior cu fierul de calcat. Nu intreba cum. :))

  4. Hey🙂 Discutam cu un trainer la un curs zilele trecute printre altele si despre schimbari climatice. Si fiind la o cabana in munte ce folosea un generator propriu nu puteam utiliza fierul de calcat, motiv pentru care niciunul dintre noi, barbatii cu camasa, pantaloni la dunga etc. nu aratam deloc ca scosi din cutie sau sifonier :))) Si, concluzia noastra a fost: si ce daca? Asta nu e fundamental. A nu se intelege ca prefer lipsa de ingrijire personala, dar uneori exageram…..

  5. nici mie nu imi place sa calc,….dar fiindca e necesar o fac de fiecare data knd e nevoie si nu ma plang nici nu ma ard ….insa nu sunt multumita de felul in kare arata hainele dupa ce le kalc si ma tot intreb: sa fiu eu de vina sau fierul cu care fac treba?:))

Împarte o felie de grapefruit :)

