Cât de conștientă ești atunci când faci sex?

Câte din noi nu facem sex neprotejat? Bazat pe încredere, instinct și pe ferească Dumnezeu? Câte din noi nu ne credem mai deștepte și mai sfinte decât cele care rămân, eventual, însarcinate, chiar dacă și noi, la rândul nostru, am trecut prin spaima gândului că am putea fi gravide?

Câte din noi  nu au știut adevărul despre cum o să reacțineze iubitul, dacă i-am spune că suntem însărcinate și, totuși, am continuat să facem sex neprotejat, chiar și după stresul că ai fi putut rămâne gravidă. Nu-s însărcinată? Slava Domnului și am uitat- până data viitoare! De ce facem asta? De ce nu ne pasă?

Te-ai gândit ce ai face dacă ai rămâne însărcinată? Acesta nu este un post de educație sexuală, acesta este un post sincer despre cât de neserioase și inconștiente suntem, de fiecare dată când facem sex neprotejat. Acesta este un post despre cât de predispuse suntem să facem un avort. Am pus întrebarea din Poll pe Facebook, dar am realizat că nu multe din noi o să facă răspunsul public, de aceea, m-am gândit să întreb pe blog, unde nu se poate vedea cine a votat.

9 thoughts on “Cât de conștientă ești atunci când faci sex?

  1. Ar mai fi o variantă între cele prezentate: sexul protejat, presărat cu unele accidente din care se poate naște întrebarea “dacă am rămas însărcinată?”

    • Cred că se poate integra în răspunsul: de fiecare dată după sex neptrotejat, dacă conștientizezi că s-a rupt prezervativul sau ai uitat să iei pastilele.

  2. ar fi interesant daca ai traduce corect din engleza. De exemplu data viitoare cand vei traduce, vei traduce “constiente” in loc de “constiincioase”. Pentru ca n are nicio noima in context.

  3. da.ai pus bine problema🙂 dar eu zic ca si daca facem sex protejat tot ne gandim ca daca s-a intamplat ceva? daca se intampla sa te simti mai rau gen amateli,greata atunci iar iti pui aceasta intrebare…si poate sa fie si din alte motive acea ameteala …. asa suntem noi fetele,putin mai “stresate”🙂

  4. Niciodata, sincer! Eu fac sex protejat inca de cand mi’am inceput viata sexuala. Eu am 5 ani de cand folosesc anticonceptionalele asa ca nu am avut niciodata probleme. Cu parteneri de ocazie, chiar daca luam pastile foloseam si prezervativ, pentru a fi sigura ca nu raman cu vreo surpriza😀.

  5. mie nu mi se pare corect ca lumea are impresia ca fata e cea care trebuie sa aiba grija…..adica daca ea e cea care ajunge la avort inseamna ca tatal copilului n-are nici o responsabilitate in toata treaba asta?….

Împarte o felie de grapefruit :)

