Cand s-a intamplat asta?

Vine o vreme cand realizezi ca nu mai poti purta anumite haine sau incaltari; o vreme cand nu mai cumperi lenjerie de pat sau lenjerie intima cu inimioare. O vreme cand esti atenta la ce mananci, ce bei, ce fumezi nu pentru ca vrei sa slabesti pentru un barbat, ci pentru ca te gandesti ca iti doresti cel putin un copil. Vine o vreme cand iti cumperi creme antirid, cand ai grija sa iti fie cald la spate si sa porti caciula, iarna.

Vine o vreme cand nu te mai preocupa faptul ca barbatii sunt niste porci si vor doar sex, ci faptul ca, acolo, in lume, exista cineva un pic mai serios, mai cu picioarele pe pamant cu care ai vrea sa faci sex, pana ramani insarcinata. O vreme cand trebuie sa arati impecabil, cand rujul e potrivit, cand poseta nu are prea multe zorzonele, iar mersul pe tocuri nu tradeaza ani de rebeliune in tenisi;

Vremea cand nu mai poti pune orice culoare de par in cap, iar mersul la coafor nu se limiteaza doar la un tuns; cand unghiile trebuie sa arate frumos, iar bijuteriile niciodata prea ieftine, cumparate de la metrou, cu un leu. Vine o vreme cand privesti barbatii altfel, dar cu totul altfel! Vine o vreme cand te maturizezi- cresti, peste noapte.

Am impachetat azi tricourile cu maimutoaice, ca sa le dau spre donatie. Si pe alea roz, si pe alea care te fac sa arati too girly, cand tu iti doresti sa arati like a lady. Nu-mi doresc asta, ci simt. Nu ma mai vad in oglina, cand ma imbrac asa. Nu mai pot sa pun roz cu sclipici, pe buze. E groaznic si inca ma intreb, cand s-a intamplat asta? Cand am invatat sa merg pe tocuri, cand am reusit sa cumpar atatea rochii- eu- cea fara fuste pana acu’ ceva vreme?

9 thoughts on “Cand s-a intamplat asta?

  1. Creştem şi ne schimbam. E firesc. Avansăm, mergem înainte. Şi eu văd fel de fel de ţoale trendy, dar care ştiu că se potrivesc puştoaicelor de 15-17 ani. Puştoaicele devin femei, care au alte preocupari, stil de viaţă şi teluri de atins.

  2. Incet ,incet crestem si noi fetele.
    eu zic sa-ti lasi macar un tricou cu maimutoi pentru zilele cand o sa vreai sa-ti amintesti si sa te simti ca odinioara:)

  3. Eu ma intreb de cand am inceput sa port sacouri si haine elegante…cu toate ca nu pot spune deocamdata ca am nu stiu ce profesie, mediul in care ma invart simt ca nu e prea prietenos cu tenesii mei de piele si tricoul meu roz bombon cu fluturasi de la 17 ani😦.

    • Exact asa am patit si eu.E greu sa le combini pe ambele:) Eu am lasat tenisii pentru diminetiile de sambata cand merg la cumparauri la supermarket.

  4. Am citit, recitit si inca imi ridica semne de intrebare cu privire la propria-mi persoana. Imi place mult cum scrii, am sa revin aici fara indoiala. As vrea sa iti propun si un schimb de link-uri, ce spui?

  5. hmmm deci nu numai eu am patit asta😀 am crezut ca-s demodata dar se pare ca e normala aceasta schimbare🙂
    oricum e frumos sa te porti ca o femeie, mie imi place🙂

  6. nu stiu daca pentru unii e prea mult, dar eu vreau sa fiu iubita si apreciata si luata in serios pentru ceea ce sunt, nu pentru felul in care ma imbrac; da, imaginea conteaza foarte mult, dar, in the end, cred ca tine de atitudine si de faptul ca intradevar crezi ceea ce spui, astfel incat sa ai impact. Exista un cineva care mereu spune ca o tocurile fac dintr-o femeie o doamna. Ei bine… ma indoiesc ca alea de la colt sunt niste doamne. Si totusi, poarta tocuri😉

Împarte o felie de grapefruit :)

