Obstacolele din viaţa noastră?

In ancient times, a King had a boulder placed on a roadway. Then he hid himself and watched to see if anyone would remove the huge rock. Some of the king’s wealthiest merchants and courtiers came by and simply walked around it. Many loudly blamed the King for not keeping the roads clear, but none did anything about getting the stone out of the way.

Then a peasant came along carrying a load of vegetables. Upon approaching the boulder, the peasant laid down his burden and tried to move the stone to the side of the road. After much pushing and straining, he finally succeeded. After the peasant picked up his load of vegetables, he noticed a purse lying in the road where the boulder had been. The purse contained many gold coins and a note from the King indicating that the gold was for the person who removed the boulder from the roadway. The peasant learned what many of us never understand – “Every obstacle presents an opportunity to improve our condition.”

4 thoughts on “Obstacolele din viaţa noastră?

  1. M-am pus sa citesc ce mai e nou pe blogutul tau ca in ultimele seri nu prea am avut vreme si citatul de la sfarsitul articolului e exact ceea ce am nevoie.Am avut o zi asa proasta,si dupa cum bine stii si tu;e greu sa fi in tara straina fara cei dragi langa tine.

    De multe ori am gasit inspiratie aici,multumesc!

      • Sunt convinsă că n-o să-ţi pară rău! ştiu că e greu; şi eu m-am mutat de atâtea ori, nu doar în acest an în UK, dar în ultimii 9 ani. Eu aş fericită că plec- cum ziceam pe blog, nu se merită să accepţi oamenii care nu au nicio contribuţie asupra fericirii tale, a creşterii tale, ca om.

        Capu’ sus! (am încercat să-ţi răspund pe blog, dar nu pot alege un profil, cred că e din cauza setărilor tale pe blogspot!)

        • Cel mai nasol e cand trebuie sa impachetezi si realizezi ca tot timpul trebuie sa renunti la cate ceva si sa lasi in urma.Parca ramane o parte din tine.Atunci cand nu ai multe lucruri(ca nu faci coelctie din cauza spatiului) parca fiecare chestie e importanta si isi are rolu ei.
          Mergem inainte!Sanatori sa fim!

          p.s.se poate raspunde pe blog

Împarte o felie de grapefruit :)

