Recomand: Truth by Calvin Klein

Citeam ieri în Vogue (motiv pentru care nu cumpăr niciodată reviste) că lucrurile care îţi fac viaţa mai frumoasă sunt, în cea mai mare parte, lucrurile mici şi gratuite/ieftine. Ştiam, desigur, asta, dar aveam nevoie de încă un motiv ca să îmi fac un cadou. Îmi doream un parfum care să fie doar al meu, nu cadou, nu amintiri, nu miros care să-mi amintească de alţii, ci un parfum al meu, cumpărat de mine.

Bun. Magazinul în care am intrat nu avea tester pentru parfumuri. Primul care mi-a atras privirea a fost Truth– Calvin Klein şi, cum you can’t go wrong with Truth, mi-am luat parfum după instinct, fără să-l miros. Are să devină parfumul meu preferat, chiar dacă l-am luat “din greşeală”. Cu esenţe de bambus, lemn umed, bujor alb, trifoi, salcâm, mosc, mătase, chihlimbar şi vanilie- miroase ca după ploaie- toamna.

Mie, în general, nu-mi plac parfumurile prea dulci sau florale, iar Truth combină perfect dulceaţa vaniliei cu esenţele tari de lemn. Mirosul de bujor şi salcâm îmi aminteşte de casă, în special în această perioadă. Încearcă mirosul în magazinele specializate, în cazul în care îţi doreşti un parfum. Eu, însă, mai cred că fericirea vine din lucrurile care te iau prin surprindere.

One thought on “Recomand: Truth by Calvin Klein

Împarte o felie de grapefruit :)

