Fetele mă strigă Grapef

Fetele de la muncă mă strigă Grapef, pentru că mai avem o colegă Maria şi pentru că le-am spus că ar trebui să fie atente cu mine, altfel le pârăsc pe blog. Unii din clienţii fideli ştiu deja de ce sunt Grapefruits şi îmi zic Bitter girl, în glumă, sper. Atunci când ajung dimineaţa la muncă, nu am voie să fiu supărată sau fără chef pentru că… pentru că aşa i-am obişnuit şi pe colegi, şi pe clienţi- iar pentru asta, mă iubesc.

Azi am avut o zi frumoasă- vremea în Anglia, de câteva zile, e superbă- soare, cald, vesel. Una din clientele mele fidele- Pauline, mi-a adus azi un cadou, pentru că e ziua fiicei ei, plecată în Dubai de ceva timp. Mi-a adus nişte creme de grapefruits. M-a surprins gestul ei până la lacrimi: ştii, când unui străin îi pasă şi se gândeşte la tine, până la amănunt, te face să te simţi într-adevăr binecuvântată.

Mi-a spus că în fiecare an, de ziua fiicei ei, face cadou unei persoane dragi ei. A mai spus că asta îşi doreşte, ca şi cadou, fiica ei. Am încremenit, cu punga în mână, cu lacrimi în ochi, zâmbind cu mulţumire, că m-a ales pe mine- nu pentru importanţa cadoului, ci pentru cea a gestului. – If you cry and smile in the same time, we might see a rainbow, mi-a zis Pauline şi, dintr-odată, lumea a început să-mi cânte la mulţi ani şi să mă pupe!!!

7 thoughts on “Fetele mă strigă Grapef

  1. stii, oamenilor buni li se intampla lucruri bune, iar tu esti o persoana minunata! -poate de aceea e asa de frumoasa vremea acolo🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

