Mă mut în Sutton Coldfield

Sutton Coldfield– oraş numit şi oraşul regal. Mă mut pentru că am nevoie de o schimbare şi pentru că, în felul acesta, aş salva cam 3 ore pe zi, ore pe care, momentan, le pierd pe autobouz, călătorind din Birmingham în Sutton, la muncă.

Camera mi-a plăcut din prima! Are vedere spre o grădină imensă; e foarte luminată- mult mai mare decât camera pe care o am momentan, ceea ce e un plus, pentru că devenise depresiv să mă întorc acasă. Abia aştept să îmi mut lucrurile, în weekend!

Vă anunţ de pe acum pentru că n-o să am internet, până luni, cel puţin. Vestea bună, ca bonus, e că, în aceste 3 ore pe care le economisesc zilnic, pot să fac alte lucruri pentru mine, inclusiv să aloc mai mult timp blogului şi să dorm mai mult dimineaţa.

Totul e aproape: locul de muncă, staţia de tren, un parc imens cu lac, unde pot să ies la alergat. Englezii din Sutton sunt de spiţă nobilă- mai educaţi, mai calmi şi foarte-foarte bogaţi. Nu ca în Birmingham, unde e un amestec de culturi, în special asiatici.

Aici, în Sutton Coldfield, locuiesc managerii echipelor de fotbal, unii fotbalişti, vedete- în general. N-o să vă vină să credeţi ce case imense au, cu grădini frumos amenajate, de îţi taie respiraţia. O să revin, neapărat, cu poze. Sunt convinsă că abia acum o să înţeleg ce înseamnă englez- englez adevărat, de la mama lui de acasă.

O să am o mini sală de forţă, maşină de spalăt vase- ca să salvez şi mai mult timp! Încet-încetişor lucrurile se aranjează şi mai frumos pentru mine. Abia aştept ca în viitorul apropiat să bifez şi alte planuri ca fiind îndeplinite.

Sutton Park este una din cele mai mari zone de parcuri din Europa, mai mare chiar decât parcul Richmond, din Londra- întins pe 970 ha. Cuprinde 7 lacuri, zone protejate, ca şi faună şi floră, dar şi pentru importanţă istorică. Nu putea lipsi, desigur, terenul de golf.

9 thoughts on “Mă mut în Sutton Coldfield

Împarte o felie de grapefruit :)

