Nu-mi stă bine cu botox

De unde ştiu? Pentru că văd! M-a înţepat o albină, în urmă cu 2 zile. Nu ştiam că sunt alergică, aşa că am ignorat. Ciudat e faptul că, deşi m-a înţepat în picior, mi s-a umflat şi buza, şi mâna, iar în dimineaţa aceasta, tot corpul.

Ultima oară când m-a înţepat albina, eram la bunici. Bunicul obişnuia să usuce poame în pod: felii de măr, păr, bobiţe de strugure, prune, caise şi cireşe amare. Şi, cum în fiecare dintre noi locuieşte câte un Ion Creangă, a trebuit şi eu să urc pe scară, ca să mă înfrupt.

Podul, însă, mişuna de albine, venite şi ele la furat de miros dulce. Nu ştiu câte m-au înţepat, dar n-am putut să văd câteva zile, atât de umflată mi-a fost faţa. Bunicul, ca să nu-l certe mama, m-a ţinut la el toată săptămâna, citindu-mi pomelnice de sănătate. Săracul.

Când a venit mama să mă ia acasă, i-a zis bunicului: – Da’ fata asta, cât a stat la tine, s-a mai înzdrăvenit, uite ce fălcuţe a făcut. N-am să uit niciodată cât am râs cu bunicul atunci, care i-a răspuns: – Nu ştiu cum, zău, că mănâncă cât o albină.

8 thoughts on “Nu-mi stă bine cu botox

  1. Intepata am fost si eu cand eram mica si l-am fel m-am umflat toata .. Pana nu m-am “indopat” cu lichide nici c-am scapat! Cert e ca ..nici pe mine nu ma prinde botox-ul.🙂

  2. Ai grija daca esti alergica. In mod normal dupa intepatura de albina sau la orice alergie ar trebui sa mergi la medic sa-ti faca o injectie cu cortizon… Daca nu iti revii, te sfatuiesc sa mergi pana la spital. Ai grija de tine, da?!

  3. Toata lumea compara botox-ul cu o umflatura, in cazul asta cu o intepatura de albina.
    Dar te-ai gandit vreodata la ce a zis mama ta?:)) Ca te-ai mai inzdravenit, probabil ea era incantata de umflaturile tale, cine stie poate chiar a vrut sa aiba o fetita mai rotunjoara si tu nu i-ai dat satisfactie:)

    Eu am facut un tratament cu botox in Toronto si nu am avut aspectul ala de umflat, pentru ca nu asa functioneaza, asta asa pt cei care cred la noi ca Botox-ul inseamna sa te umfli si sa ai buze de negresa sau mai stiu eu ce.

Împarte o felie de grapefruit :)

