Eh!

Mi se întâmplă, de la o vreme, să cunosc oameni. Să-i cunosc, să-i analizez, să-i desfac, în mintea mea, ca pe păpuşile de care te plictiseşti, doar ca să vezi de au şi altceva, în afară de ceea ce se presupune că ar trebui să te atragă. Îi ciopârţesc, ca pe un cartof stricat, din toate părţile, aruncând ce e negru, de rămân cu miezul sec.

Cândva oamenii mă fascinau. Acum am impresia că suntem ca nişte cutii de conserve, pe o bandă rulantă în fabrici. Conţinem exact ce e scris pe etichetă, iar uneori amblajul ne este prea frumos, dezamăgind prin gust. Mi-aş dori ca unele decizii să nu depindă de alţi oameni sau, dacă e să depindă de ei, măcar să conteze…

4 thoughts on “Eh!

  1. lasa-i pe altii! fi tu om, asa cum simti ca e bine si nu te mai uita in jur! totul, absolut totul, incepe cu tine! pups la kinder sa ii treaca si sa se faca mare! :*

  2. Mda, așa este. Totuși decizile altora sunt ale lor și nu ale noastre așa că nu trebuie să pierdem din energie pentru ele

Împarte o felie de grapefruit :)

