Recomandare film: The other boleyn girl & Love actually

La recomandare lui a-z am văzut The other boleyn girl şi mi-a mers direct la suflet, pentru că îmi plac filmele bazate pe fapte reale, în special cele istorice. Mi-a plăcut cum au jucat în rolurile celor 2 surori Anna Boleyn (Natalie Portman) şi Mary Boleyn (Scarlet Johansson), ca să nu mai zic- Eric Bana, în rolul lui Henry al VIII-lea, m-a cucerit! De ce n-am ştiu de el până acum?

Al doilea film pe care aş vrea să îl recomand şi pe care eu l-am revăzut este Love Actually. Am realizat că unele filme devin bune şi în funcţie de cu cine le vezi sau în ce momente ale vieţii tale de afli. Mi-a fost drag şi acest film, în mare, datorită actorilor.

12 thoughts on “Recomandare film: The other boleyn girl & Love actually

  1. In locul tau as fi luat serialul The Tudors, in detrimentul lui The other boleyn girl

    De ce asta ? The tudors MUCH better!

  2. Love Actually e filmul meu preferat🙂 E minunat pentru fiecare se regaseste intr-o poveste… si pana la urma, asa sunt vietile noastre- multe povesti care se intalnesc.

Împarte o felie de grapefruit :)

