Tu profiţi de munca făcută în interesul tău?

Mie îmi plac oameni care evoluează, chiar şi atunci când sunt deja în top, creând alte recorduri. Am cunoscut şi oameni, şi companii care s-au oprit acolo, pe coperta Carţii Recordurilor, nu în paginile ei. Atunci când scriu despre un produs nou sau despre o campanie nouă, îmi plac feedback-urile, fie ele şi negative, nu neapărat pozitive, dar constructive.

De exemplu, despre imprimante CISS am mai scris pe blog- pentru că eu, ca şi consumator, am fost impresionată de produs. Răspunsurile voastre de aici m-au făcut să mă întreb: – De ce, dacă există posibilitatea de a te informa, direct de la producător, oamenii sunt prea comozi ca să o facă? Mă pun, deci, în pielea omului prea comod şi mă duc pe site-ul celor de la CISS ca să văd UNDE şi CUM găsesc ceea CE mă interesează.

Mie îmi plac site-urile cu vânzări online unde, cel de l-a creat, nu s-a gândit la aspect, doar din perspectiva companiei, ci şi din perspectiva clientului. Acele site-uri unde, nu doar preţurile promoţionale sunt evidenţiate, ci şi informaţiile care, pentru mine, ca cumpărător, sunt foarte importante. În cazul celor de la CISS, aş avea o singură obiecţie- Legăturile utile– care includ informaţii despre Cum cumpăr, ar trebui să fie în topul paginii.

Ce m-a impresionat, însă, e posibilitatea să fii sunat de EI, pentru orice nevoie ai avea TU. Dacă nu eşti sigur de compatibilitatea imprimantei cu tipurile de cartuş CISS, dacă ai nevoie de suport tehnic sau dacă vrei, pur şi simplu, nişte informaţii suplimentare despre produs. La o adică, dacă cineva munceşte pentru accesibilitatea şi confortul tău, tu de ce să nu profiţi? Chiar aşa, tu de ce nu profiţi?

 

Împarte o felie de grapefruit :)

