Ştiaţi că? [39]

Am citit recent un articol despre Natalie McDonald- personaj real din Harry Potter, volumul 4 (Harry Potter and the Goblet of Fire). Născută în Toronto, Canada- Natalie, în vârstă de 9 ani, suferea de leucemie. Mama sa îi scrie autoarei, J. K. Rowling, o scrisoare, în care o roagă să-i spună ce se întâmplă cu personajele, în volumul ce urma, deoarece fetiţei îi era frică că o să moară înainte de publicarea lui.

Tragic, autoarea primeşte emailul după ce se întoarce din una din vacanţele sale, îi trimite fetiţei un email, dar după o zi de la moartea sa. Drept urmare, Natalie McDonald este inclusă în următorul volum, în rolul elevei la Hogwarts- house for the brave at heart. În turul promovării în Canada, autoarea vizitează familia McDonald, împrietenindu-se cu mama fetei.

Mi s-a părut atât de trist.  Să ai 9 ani şi să-ţi doreşti, înainte de moarte, să ştii ce se întâmplă cu personajele preferate? Ruşine să-mi fie pentru toate cărţile pe care aş fi putut să le citesc, dar n-am făcut-o, din lipsă de timp, pentru că ştiu că am timp. Ruşine-ruşine!!!

[Photo Source]

12 thoughts on “Ştiaţi că? [39]

  1. De aia am spus ca fac tot posibilul sa-mi iau un e-reader. Nu se compara cu mirosul paginilor unei carti, dar poti sa ai sute de biblioteci la tine in buzunar.

  2. Mi s-a făcut pielea de găină la articolul tău, Grepf.😦 Sărăcuța … vroia doar să știe ce s-a întâmplat cu personajele … Cred că ăsta e unul din momentele în care, ca autor, realizezi ce impact ai cu adevărat.

  3. ştii, unii trăiesc o viaţă şi nu reuşesc să aibă impact asupra nimănui.
    ea a avut impact – prin povestea ei – asupra mamei lui HP…🙂
    hm, ar trebui făcut un sondaj… câţi şi-ar dori să intre în cartea scriitorului preferat după moarte şi câţi ar prefera să trăiască decât să devină celebri după moarte…
    să spun eu prima?🙂
    pur şi simplu: prima.🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

