La o discuţie cu Grapefruits

Ştiu că în toţi aceşti ani am menţinut acelaşi format al blogului şi v-am obişnuit, probabil, cu anumite subiecte sau categorii. Am avut poveşti precum jurnalul lorte iubesc. te iubesc?, iar acum 14 zile de iubire. Eram curioasă, e ceva ce v-aţi dori să citiţi pe Grapefruits? Îmi doresc un feedback de la voi: mai multe posturi personale, mai multe poveşti, mai multe informaţii sau… şi altceva?

“ The size of your audience doesn’t matter. What’s important is that your audience is listening. ”
– Randy Pausch, Carnegie Mellon Commencement Speech, 2008

13 thoughts on “La o discuţie cu Grapefruits

  1. Îmi place să citesc despre cum te descurci în Anglia, cum reziști departe de casă, cum te împrietenești cu oamenii de acolo, la ce proiecte locale participi🙂

  2. pai, sint de acord cu Ema;
    deci ar fi primele doua categorii – posturi personale si poveşti (despre/cu tine,da?)
    Informatii? ca in gara – punctual si la cerere.
    In rest, copy-paste de mai sus : copil enervant says:
    31 August 2011 at 22:47
    Imi place sa citesc ce scrii.
    Punct
    .Deci scrie despre ce vrei tu ,ca o faci bine🙂 )

  3. Imi place foarte mult stilul tau de a scrie, pentru ca desi sunt interpretari/sentimente/trairi/pareri proprii sunt relatate destul de profesionist si cred ca te apropii mult de genul unei carti de Daniele Steel de exemplu. Ai un blog pe care eu intru zilnic, la fel de des ca si pe facebook, tocmai ca e altfel ca si continut si imi place ce gasesc aici. Concluzia: nu trebuie sa schimbi/adaugi ceva. Aaa, tre’ sa recunosc ca mi-ar placea sa continui cu te iubesc. te iubesc?. Mult succes si o seara frumoasa:*!

  4. Niste intrebari de la public.
    Noi intrebam grapefruits raspunde!
    Studiezi la University of Birmingham?
    La anul vreau sa intru acolo si sper sa te inalnesc😀 You are a true role model. God bless you!

  5. Posturile personale atrag adolescente sensaibile care se regasesc sau vor sa se regaseasca in ele. Povestile sunt pentru oameni de birou sau care papa o felie de Grapefruit inainte de culcare.Personal, informatiile mi s-au parut intotdeauna usor de inteles, pastilute usor de inghitit si eficiente in acelasi timp. Cred ca ramane decizia ta ce fel de pofticiosi vrei sa ai:) Cine te citeste n-o sa se opreasca sigur,

  6. Si eu cred ca tu trebuie sa stii si sa simti… si sa alegi cum sa fie blogul. Cred ca, pana la urma, esenta e sa fii TU. Nu sa te mulezi dupa dorintele si cerintele celorlalti. Intotdeauna voi aprecia mai mult un om care are curaj sa fie el insusi, cu bune si mai putin bune, sa se ofere pe el cu ceea ce poate si nu unul care va fi ceea ce vor altii…

    Deci, scrie ce simti, cand simti, cum simti. Aia e calea.
    Zi buna!

  7. intru zilnic la tine pe blog, pentru că-mi place sinceritatea pe care o întrezăresc printre rânduri. Eu te-aș citi, scriind despre orice vrei tu… pentru că-mi place ce scrii TU

  8. imi place cum simti. uneori n dezvalui mai mult despre tine, alteori ne incanti mai mult cu povesti. Mie imi place sa iti “simt” starile prin intermediul postarilor.🙂

  9. Cel mai mult imi plac postarile personale, postarile de la rubrica ” thoughts for every day”, si cele cu informatii & recomandari. De schimbat, nu as schimba nimic, faci o treaba foarte buna, pentru care iti multumesc. 🙂

  10. Servus, dintr-o intimplare am ajuns pe blogul tau si nu imi pare rau. Citesc cu placere ce postezi (de cateva zile :p ) dar cred ca nu trebuie sa scrii ce vrem noi, cititorii, si poate prieteni anonimi. Trebuie sa scrii ce gandesti, ce vrei, ce doresti, pentru ca asta te reprezinta. Sigur e interesant sa dezvolti si subiecte de marcare ”subliminala” astafel inca sa directionezi in sens pozitiv pe cei care nu au orizont definit sau carma la corabia vietii lor.
    in alt sens poate ca as modifica putin forma dar nu continutul. Prin excelenta grapefruit-ul e amar da bun. Cu alte cuvinte, ”rau da bun” sau ”rau da necesar”: Tu devii o necesitate, a noastra prin care ne descretim fruntile si ne energizam. DA inainte, ca scrii bine!!!

Împarte o felie de grapefruit :)

